Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Megvan az új Főnököm

RÁJEN 2011.12.30. 09:00

Ideje lassan befejezni ezt az évet... Egy olyan posztot tartogattam 30-ára, amelynek a tárgya egy régóta áhított darab, egy faszántos Matchbox Boss Mustang. Boss-addikt kollégánk már jól körbenyálazta körbejárta a MB-felhozatalt, tessék csak jól megnézni (bár én illusztrációnak nem azt választottam volna a poszt elejére, amit ő, de hát ugye alkotói szabadság van), én pedig mutattam egy egészen más Boss-t, ami meg itten van, így hát a modelltörténetet szépen elkerülve mutatom is az egyik legújabb kincsemet:

1500 romló magyar forintba került, ami nem kevés, de örömmel adtam ki érte ennyit, mert nagyon nem könnyű szép állapotút találni emberi áron. Nekem a doboz-kérdés annyira nem életbevágó, de még a festést sem skubizom nagyítóval, így azt mondom, elégedett vagyok a frissen szerzett darabommal. A matt motorháztető alatta a szép csillogó motorral nagyon kedves részletek, és mivel egy klasszikus darabról beszélünk, mármint magáról a Matchbox-ról (no nem mintha maga az autó nem lenne az, elég ugye ha csak az egyik legjelentősebb filmszerepét felidézem), a túlméretezett hátsó kerekek miatt sem állok neki panaszkodni, ez ilyen, így szeretjük... Gyerekkoromban nem volt meg, durván három éve jött rám a szükség, tényleg szinte azóta keresgéltem, de az is igaz, hogy azért nem teljes erőbedobással, csak úgy szőrmentén. És e mellé is kellett természetesen.

Mára akkor ennyi voltam, de idénre még nem, ugyanis holnap még lesz egy utolsó kis poszt, nézzetek vissza, ha belefér, mindenesetre boldog új évet kívánok mindenkinek, holnap estére pedig jó bulit a fiatalabbaknak és kellemes pezsgőzést a magamfajta öregeknek, 2012-ben itt a szirszarjaim blogon egy kicsit (még inkább) visszaveszek a tempóból, de abba nem hagyom, mert nagyon jó móka ez... Éljen a péntek!!!

Címkék: matchbox mustang muscle

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr113460555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2011.12.30. 13:55:12

Egy ideje már én is hajkurászok magamnak egyet.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.12.30. 14:32:13

@pman: Na akkor tudod, miről beszélek...
süti beállítások módosítása