Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Neo

RÁJEN 2012.02.15. 10:00

Megint ruházat a téma, és megint cipő. És megint adidas, naná. Nem is nagyon hordok mást. Ja, de: ha normális helyre kell menni tárgyalni, természetesen van bőrcipőm, ha nagy a hó, arra van egy menő Martens bakancsom, illetve van még két pár Converse tornacsukám, de alapvetően adidas-párti vagyok. Nem tudom, miért alakult ez így, bár nemrég vettem fasza Nike edzőcipőt is, de az hamar szétment. Azóta sem jutottam el egy Mister Minithez, hogy megcsináltassam. Tavaly év végén kitaláltam, hogy nadrággal, kabáttal és pulcsival jól állok, de 2012-ben nagyon hamar kell valami jó cipő, mert az nem járja, hogy csak a SW-ost hordom, így le fog rohadni a lábamról, az meg nagyon nem lenne jó. Volt egy rohangálós Vans-em is, de az is kezdi megadni magát, évekkel ezelőtt vettem a Premier Outlets-ben, abszolút megérte az árát, de mára már kiszolgálta az idejét. Valami hasonlót akartam, bejön ez a deszkás stílus, még ha magam nem is gördeszkáztam soha. Nemrég az Árkádba kellett mennem, na mondom, benézek a Hervishez, volt már, hogy jó áron találtam jó cuccot, teszek egy próbát. És hát egyből elém ugrott egy adidas neo label (erről előtte sosem hallottam) chualar cipő, amelyet az eredeti 17.000 forintos áráról a felére akcióztak. Megvettem, mert szerintem állat jól néz ki:

Érdekes a színösszeállítás, ez a kék egy kicsit technós a szürkén, de nem bántam meg, minden nappal jobban tetszik. Belül valami Vibecomplete fantázianevű kényelmi eljárást ("enhanced comfort system", értem?) alkalmaztak a dzsunkán, szerintem semmivel sem kényelmesebb, mint a mezei Vans-em volt, tök ugyanazt tudja, csak kevésbé kopott. Annak pedig külön örülök, hogy ez a neo label, azaz 'új címke' nem váltotta le a klasszikus három csíkot, a kerek emblémával az oldalán valószínűleg nem jönne be ennyire... Nem reklámnak szántam, de ha esetleg más is kedveli az ilyen cipőket, érdemes benézni Hervisékhez...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr154050556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dancergee · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2012.02.15. 20:44:21

Én egy Nike T-Lite-ot vettem ott ősszel, az 13e-re volt leakciózva.
Én Nike párti vagyok, összvissz eddig 1 Adidas-om volt, valahogy a Nike jobban bejött, az örök kedvencem az Air Max Bw

Mindenesetre ez a Chualar nem néz ki olyan rossz, egyszerű, mégis klassz...

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.02.16. 09:12:24

@Dancergee: Erre a fos időre tegnap elővettem a kiszolgált Vanst, annak mindegy, hadd kopjon. Megnéztem ezt a T-Lite-ot, nem rossz az sem.
süti beállítások módosítása