Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (138) bond (26) burago (17) carspotting (691) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (15) ertl (3) film (179) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (19) hellókarácsony (17) honda (31) hot wheels (400) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (69) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (146) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (440) mercedes (66) military (79) moszkvics (3) muscle (246) mustang (89) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (220) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (802) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (8) star wars (145) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (4) vatera (8) volkswagen (360) volvo (118) vw (351) welly (16) wish (10) yamaha (4) zene (90)

Olvasóim

TClogo_1.jpg

Keresd a szirszarjaim a Külsőségben is!

Utolsó kommentek

  • Sam. Joe: Őszinte részvétem. 8-( (2020.01.24. 13:46) Eltáv
  • RÁJEN: @Ződ2000: Na ja, most meg lesz (van már) belőle Mustang is, azt is jó lenne megszerezni. (2020.01.20. 09:35) Gulf
  • Ződ2000: A leghülyébb színkombináció és mégis mennyire ikonikussá vált, kb mint a malacminta a Trüffelvadászon... (2020.01.17. 22:49) Gulf
  • RÁJEN: @PMGabi: BÚÉK neked is ;) (2020.01.08. 15:14) Videoton Europa Stereo
  • RÁJEN: @mbx porsche: És szerencse, h a többi is vállalható. (2020.01.08. 09:21) Itt egy ötös
  • Utolsó 20

Élménynap

RÁJEN 2012.09.23. 10:00

IMG_1951s.jpgSzeptember 19-én a Porsche Hungaria jóvoltából a Hungaroringre voltam hivatalos Élménynap-ügyben. A képes beszámoló alább tekinthető meg:

A szöveges pedig a következő: reggel 9-re kellett kiérnünk, négyen mentünk a cégtől. A Hungaroringet hátulról, tehát Kerepes felől közelítettük meg, matrica híján. Ott csoportokba osztottak minket, majd csoportonként eltérő sorrendben kellett ugyanazokat a feladatokat teljesítenünk: "részeg-szemüveges" vezetés, szlalom, tesztvezetés, pálya. Az első részben egy szép kis piros Fabiát kellett bóják között egy kijelölt útvonalon úgy végigvezetni, hogy fel kellett előtte tenni egy speckó szemüveget, ami a részeg állapotot volt hivatott leképezni. Lényegében nem lehetett belőle kilátni, a mitfahrer navigált. Ezt ügyesen megoldottam egyébként, a volt rendőrökből álló instruktőrök szépen meg is dicsértek. Aztán jött a szlalom, ahol 1.4 TSI Seat Leonokat kellett megint csak bóják között hajtani, de itt már nagyobb volt a pálya, erősebb az autó, és mérték az időt is. Kurvára meg kellett küldeni az autót, nagyokat fékezni, nagyokat csikorogni, élvezetes volt. Egy párszor azért taroltam ;)

Még közben bejelentkeztem, hogy a következő körben, azaz a tesztvezetésen én a 400 lovas Audi RS4-est vezethessem, fel is kerültem a listára, de végül máshogy alakult. Mert az Audira várni kellett volna, ott kínálta viszont magát a Fabia RS, amit a kollégám nagyon dicsért, miszerint a feeling felülmúlhatatlan. Elvittem hát. 1.4 TSI hétfokozatú szekvenciális (DSG) váltóval, 180 LE. Egyedül volt szerencsém menni vele, ami azért volt jó, mert úgy küldhettem, ahogy akartam, csak a lakosságra és magamra kellett tekintettel lennem, utasra nem. Nem mondom, mennyivel mentem, mert ki tudja, ki olvas, de besza-behu... Kezdtem persze rögtön azzal, hogy sportfokozatba tettem az automatát, biztos, ami biztos. Elautókáztam Mogyoródról Fótra, majd vissza, útközben egy fotózási kiállással.

IMG_2006s.jpgA kis RS tényleg megy, mint a mérgezett egér, és ha az ember nyomja, a hangja is nagyon széppé válik. Az ülés szuper volt, jól tartott, a tiptronic fülekhez viszont nem nyúltam, jó volt nekem a robot. Amikor visszaértem, még nem volt bent az RS4, így bekértem magam az előző csapat pályakörébe, hogy előbb visszaindulhassunk. Magyarán beáldoztam a csúcsgépet egy kis ökörködésért, de nagyon megérte: egy brutális 3.0 TDi Audi Q3-at vezethettem, gyakorlatilag végig nyélgázon. Ez is automata volt, de ezt sem bántam, sőt. Az eredeti feladat egyébként az lett volna, hogy egy felvezető kör után az ember tegyen meg három olyan kört, amiknek az egyes időeredményei egymáshoz a lehető legközelebb vannak. Na, ez volt az, amit én tökéletesen figyelmen kívül hagytam, mentem, ahogy bírtam ~:D Gonoszul betettek a pályára három kis szalmabálás lassítót is, de nem volt gond, minden kanyarban, fékezésnél és gyorsításnál zenéltek a gumik, bömbölt a motor, nekem pedig a szám a fülemig ért végig. Így:

Szaladok s.jpgNagyon hálás vagyok az élményért az ügyfelemnek, rendes volt tőlük, hogy meghívtak. (Update: az index beszámolója itt.) Visszafelé az úton többször is ellenőriztem a Golfon, hogy nincs-e behúzva a kézifék, mert mintha nem akart volna menni rendesen... Nem volt.

Címkék: carspotting

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr344788577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.09.24. 18:20:07

@Sam. Joe: Pótlólagosan belinkeltem az elejére az origo beszámolóját is, az egy pettyet szakszerűbb ;)