Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

T

RÁJEN 2013.10.09. 12:00

Nem volt olyan régen, amikor utoljára autót vettem, és töredelmesen be kell valljam, egy ideje újból nézegetem a használtautós oldalakat... Nem, nem akarom lecserélni a Ventót, még tart a szerelem, de időközben az történt, hogy a párom megszerezte a jogosítványát. Mivel a távlati cél az volt eredetileg is, hogy egyszer majd ő is vezetni fog, amihez előbb-utóbb egy autó is kell majd, nagyjából elérkezettnek látom az időt, hogy elkezdjek ezen komolyabban agyalni. Viszont az anyagiak jelentik az igazán szűk keresztmetszetet, ahogy az lenni szokott, főleg hogy az én drágám (nem a Vento) mindenképp szervokormányos autót szeretne. Na most ha a Vento mellé valami tényleg kis helyes, csajos, de szervós kocsit szánunk, akkor az nem lehet túl régi. Viszont ha nem túl régi, akkor nem lesz olcsó. A minimum négy ajtó is fontos, mert a gyereket baromi fárasztó az előrehajtott ülés mögé bepakolni, bár már nincs messze az idő, amikor bemászik egyedül, főleg hogy erre fizikailag már abszolút képes, csak még vezényszóra nem teszi. Nem ártana az alacsony fogyasztás sem, olyanunk, ami sokat eszik, már van. Sőt ha jobban belegondolok, amink van, e legutóbbi szemponton kívül (na jó, meg a koron) nagyjából mindent teljesít: szervós, klímás, négyajtós, nagy csomagterű, kényelmes, so-so megbízható, nem túl drága fenntartású - mondom, a fogyasztást most ne számoljuk! Csajosnak nem csajos, de ez a gondolat akkor is egyre jobban tetszik... És nem csak azért, mert baromi hülyén fog neki állni a nagy T-betű. Szóval ha úgy futunk neki újra, hogy a mostani kocsi megy át a párom alá, akkor megint odaérünk, ahol a part szakad: kell egy másik nekem. Ami nem fogyaszt sokat, nagyjából kényelmes, 4-5 ajtó nem ártana, legyen megbízható, lehetőleg vonóhorgos, viszont a klíma nem elvárás, ahogy a szervo sem feltétlenül. És legyen árban a felső határ 3 kiló, de lehetőleg 2-nél ne legyen drágább. Hm, alakul. Nem beszélve az ismét adódó lehetőségről, hogy hülye autót vegyek :) Még aránylag az elején vagyok a gondolkodásnak, de eddig ezek körvonalazódtak, érdekelne, mi a véleményetek?

hahu_golf_190.jpghahu_passat_180.jpghahu_corolla_100.jpghahu_corolla_280.jpghahu_starlet_150.jpghahu_daihatsu_220.jpgMondom: a Golf 190 pénz, 1.6-os dízel, debreceni, nem tűnik vészesen szarnak, erről a motorról pedig csak jót hallani. Ugyanezzel szerelték a Passatot is, ami mellett a kombisága szól pl. a Golffal szemben. Árban hasonlók. A fehér Corolla csak egy százas, viszont 1.3-as benzines. De tetszik, gyerekkoromban valami külföldi autós újságból kivett 3 A/4-es méretű poszterként díszítette a szobámat. Négy évvel idősebb a piros Corolla, viszont dízel - cserébe közel háromszoros az ára, pedig tetszik ez a forma, és ránézésre szép állapotú darab. Ahogyan a Starlet is, de az megint benzines, igaz, csak 1 literes, 150-ért. 1995-ös évjárata és az ehhez képest korrektnek mondható ára (220) emeli át a vicc kategóriából a komolyba a kék Daihatsut, simán el tudom magam képzelni egy ilyenben a városban. Aztán lehet, hogy nem véletlenül nincsenek róla belső fotók... Ezek közül a Starlet a befutó, de holnapra simán lehet, hogy másként gondolom majd. A második helyen a fehér Corolla, a harmadikon a kombi Passat áll. Mit szóltok?

Címkék: retro volkswagen vw wish

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr955558380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Airnold · http://volvosagok.blog.hu/ 2013.10.09. 12:13:21

Hát, ha ennyi a választék, akkor a passat kombi. Városban nem az igazi, tudom én, de ha kipofozod, még valamicske tekintélye is lesz az úton. A többinek nem.
Megamúgyis, vegyél volvót, az autó. :))

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2013.10.09. 14:00:27

@Airnold: Nehogy azt hidd, hogy nem nézegetek Volvókat:
1) www.hasznaltauto.hu/auto/volvo/760/volvo_760_2.4_d_gle_turbo_intercooler-7271815
2) www.hasznaltauto.hu/auto/volvo/760/volvo_760_2.4_d_gle_turbo-7251726
Csak sajnos mindkettő erősen kilóg a keretből, anyagilag. Az ennél olcsóbbak viszont már mind húzzák a belüket, a Kettesek is, pedig hát egy olyan nagyon jó lenne, ahogy nagyon szerettem mindkét Kettesemet anno...
A tekintély nálam nem annyira szempont, sok évig Clióztam, előtte Corolláztam, nem jelentett soha problémát a hiánya.
Nem ennyi a választék, Micrákat, 121-es és 323-as Mazdákat is néztem, sőt egy patent 626-os is (www.hasznaltauto.hu/auto/mazda/626/mazda_626_2.0_lx_klima_friss_vizsga-7227976), de valahol mind elbukik. Mint pl. ez a Prelude - az áron: www.hasznaltauto.hu/auto/honda/prelude/honda_prelude_1.6_steering-7142227 (Pedig soha vissza nem térő vételnek tűnik, lásd csak Vancellót a Themával.)

Airnold · http://volvosagok.blog.hu/ 2013.10.09. 14:10:00

Na azért. Mint egykori kétszázasnak, neked kötelező is! :D
Az a prelude, tejóistenek. Az gyönyörű, nagyon kéne kategória. :))
Az osztrák papíros, felújított kettes kétszázért nem játszik? Pikkpakk OT vizsgázhatna, ingyen regisztráció, minimális biztosítás, satöbbi. Kicsit ugyan foglalkozni kell vele, nem mehet azonnal forgalomba...
www.hasznaltauto.hu/auto/volvo/244/volvo_244_2.3_gl_glt-7226836

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2013.10.09. 14:19:21

@Airnold: Néztem, naná, de több sebből vérzik: az egyik a kicsi foglalkozás, ami sosem kicsi, a másik a 2.3-as benyás motor. Nem éppen a baráti fogyasztás szimbóluma.

misran 2013.10.09. 15:28:23

A Starlet-re szavazok. Egy hasonló kategóriás kis Daihatsu a másodautó nálunk is, kb. ugyanazokkal az elvárásokkal mint amiket soroltál. Totál bejött a dolog. Régi kis megbízható japán.
A másik "nagy" eladó, nem érdekel? :) Astra F kombi, 1.6 16i, 102 LE, hatalmas csomagtér, megy mint atom. Sajna nem kimondottan városi kisautó.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2013.10.09. 15:34:06

@misran: Na, végre egy támogató, köszi! F Astra nem mozgat meg, és most a nagy csomagtér nem kell annyira, meg hogy atomként menjen, az sem. Sok sikert az eladáshoz!

dondiridongo · http://karmageddon.blog.hu 2013.10.09. 17:14:23

Szia!
A Daihatsuhoz szeretnék hozzászólni. Volt szerencsém a minivan kategóriához. Kedves, aranyos, de a lábad a centikre van a lökhárítótól és a 30-40 lóerős motor a hátsó kerekeket hajtja... Városban elég, de kizárólag nyáron.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2013.10.09. 17:17:17

Ezres Starlet jól néz ki. Esetleg turbós Charade?

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2013.10.09. 17:55:16

@dondiridongo: Nekem még sosem, de a kis robogó után valószínűleg ezt is meg tudnám szokni és szeretni.
@mbx porsche: Charade felmerült, főleg a Bamakós Charade-flotta láttán, kettőt el is raktam megfigyelni, de a turbós nem hiszem, h pálya, inkább a sima 1.0 vagy a tádé jöhetne szóba. A hahus kínálatból igazándiból egy olyat se találtam, amire azt mondanám, hogy NA!

rbalint88 2013.10.09. 19:08:36

ezek közül fehér corolla, utána starlet. vw-ből ennyiért nem fogsz nemhogy jót, normálisat se kapni.
ja és a T-t szedjétek le vagy fel se rakjátok. ha nincs fenn, akkor csak azt hiszik, hogy béna az asszony, ha fent van, akkor még direkt szívatják is.
szerintem nettó önszopatás kirakni, de ha szerettek szívni... :)

Dancergee · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2013.10.09. 19:16:31

Nálam is majd felmerül az iselymi, ha a barátnőm egyszer leteszi a jogsit (még el sem kezdte) :)

Én mindenképp kis japánban gondolkodnék, Startlet, esetleg bakancs Micra. Elég a kisautó, szerintem a Passat túl nagy lenne neki.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2013.10.09. 20:20:44

@rbalint88: Nekem is van egy ilyen érzésem... A T-vel kapcsolatban hallottam ilyet is, olyat is, a barátnőm szeretné, nekem meg mindegy.
@Dancergee: Hehe, izgi lesz. Tévedés ne essék, most magamnak nézegetek, de egy kezdőnél nem biztos, hogy baj, ha nagy, adhat egyfajta biztonságérzetet.

DonVincenzo 2013.10.09. 20:31:45

Esetleg Opel Corsa "A" ?

DonVincenzo 2013.10.09. 20:34:10

Ja és a T betűt én sem ajánlanám. Valamiért mindenki meg akarja előzni őket,még akkor is,ha normális tempóban halad.

Rocko- 2013.10.09. 20:44:06

@rbalint88: egy geci nagy T, alá meg kicsivel, hogy urbo, és mehet bele az 1.9 TDI meg vami 28/32-es turbo. :D

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2013.10.09. 20:53:52

@DonVincenzo: Volt a családban sok éve, de nem szerettem meg, "A"-ból ráadásul csak a háromajtós tetszik formára, szóval ez nincs a listán. Aztán majd meglátjuk.
@Rocko-: Nem, válságautó a terv, amire nem kell (sokat) költeni ;)

Rocko- 2013.10.09. 21:48:03

@RÁJEN: gondoltam. :)
én is amúgy 2-es, 3-as Golfra gondoltam, meg a Passat is szimpi, de ezek nekem tetszenek, nem nőnek.

camell · http://indafoto.hu/camell 2013.10.10. 08:36:38

Én pont kedden láttam a hűvösvölgyi végállomás fölötti parkolóban egy '92-es 1,3-as fehér Corollát, 190e-ért, plusz 20-ért téli gumival. Állítólag az utolsó 7 év szervízpapírjai megvannak, lehet, hogy érdemes lenne megnézni.

PMGabi 2013.10.12. 20:58:30

A felsoroltakból csakis a Passat, v. a GolfII jöhet szóba, hiszen csak ezek léteznek MB-méretben... :)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2013.10.12. 21:07:31

@camell: Köszi, a holnapi posztban mutatom!
@PMGabi: Ó, tényleg, ezt a szempontot hogy is tudtam eddig figyelmen kívül hagyni??? :) (Gyere holnap börzére!)
süti beállítások módosítása