Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Moszkvicsslusszkulcs

RÁJEN 2014.01.06. 08:00

Biztosan nem emlékeztek már, mert igazából én sem nagyon, de nagyjából pont három éve írtam róla, hogy szeretnék egy pedálos Moszkvicsot karácsonyra. A kérésem bizonyára elkallódhatott valahol, mert csak most hozta meg a Jézuska, és most is késve, január elsején, ráadásul elég szar állapotban:

moszkvics.jpgMilánnak szándékozom megcsinálni, megcsináltatni, nem magamnak, én már kevéssé tudnám élvezni. Egyébként nem látszik rajta, mert kívül egy gramm festék sincs már rajta, de alulról/belülről igen, hogy pont ugyanolyan zöld (türkiz?) színű, mint amilyen nekem is volt egy olyan 35 éve. Nem akarom eredeti állapotúra restaurálni, használható kis járgányt tervezek belőle összehozni. A kisember már próbált ilyesmit korábban, és nagyon bejött neki:

mm.jpgRemélem, összejön, és akinek van jó fej karosszérialakatosa és fényező ismerőse (bár rokon jobb lenne), az jelentkezzen! ;)

Címkék: retro moszkvics

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr515720621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amenta 2014.01.06. 12:16:36

Nekem van, de csak békéscsabán, azzal szerintem nem vagy előrébb. :D Amúgy fain kis járgány.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2014.01.06. 12:44:44

Na, ez messziről fog indulni: Szóval egyszer láttam az űberelhetetlen csajozós autós szettet. Bogár kabrió, a hátsó ülésen egy nagytestű, nagyon szőrös, maciszerű ebbel - a típusát ne kérdezzétek, az ilyesmiben nem vagyok büfé -, aki messze kinyújtott nyelvvel vigyorgott a környező világra és szemlátomást élvezte az utazást. Huszonéves, hosszú combú istennők sokasága alélt a kövezetre a gyönyörűségtől, míg előttünk haladt az Alagúttól a Deák tér sarkáig. Das ultimáte csajozówágen!

Na, a fiad a Moszkvával ugyanez, csak játszótér viszonylatban! Cuki szőke kissrác, irtózatosan komoly pofival annak tudatában, hogy felelős, vezető pozícióban van, egy nála minimum háromszor idősebb lábbal hajtósban. "Dokiíí! Magaaaa! Dokííí!" 8-)))

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2014.01.06. 14:13:43

@amenta: Köszi, jól látod, környékbeli kéne.
@Sam. Joe: Tudja az örök igazságot: van kocsid, lesz csajod ;)

Liquid_ 2014.01.07. 20:52:59

Én is feltámasztottam egyet a kisfiamnak, beletett már pár km-t az elmúlt 3 évben :)
A legjobb jármű amit ki lehet találni egy kisfiúnak!

Szétszedtem az utolsó csavarig -> karosszériás -> homokfúvás -> porfestés -> alkatrészek megtisztítása, festése -> összerakás (minden kötőelem új)

nagy meló volt de élveztem minden percét.

Kormányt és plexit, meg szinte minden hiányzó alkatrész meg lehet venni hozzá.

Jó munkát! :)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2014.01.08. 09:10:35

@Liquid_: Köszi! Azt látom, h minden kapható hozzá, szép lassan majd be is szerezgetem, ez nem gond, de sajnos a kaszni nagyon ergya, azt még nem látom magam előtt, hogy lesz...
süti beállítások módosítása