Először is BÚÉK! Másodsorban pedig, a rövid bejgli- és virsliszünet után akkor bele is csapok a 2015-ös év első szirszarjaim-posztjába. A címötletet köszönöm a TC-nak, akiknek egy cikkét mindjárt linkelem is hálám jeléül. Linkelem továbbá Sam. Joe mester egy régebbi posztját, amiben már mindent leírt mind a típusról, mind a MB-ról, amit érdemes volt. Azt viszont nem írta, hogy volt már nekem ilyen taxim régebben, annak egy Union Jack volt az egyik nyitható hátsó ajtón, és Joe-n keresztül az akkori főnökéhez vándorolt, mert nagy szükség támadt. Én viszont szerettem volna megszüntetni az így keletkezett vákuumot a gyűjteményemben, ezért pótoltam az ikonikus autót:
Mint írtam, nyithatók a hátsó ajtók, ami a fordított kivitel miatt érdekesebb, mint általában, illetve még azt jegyezném meg, hogy teljesen fém az alja, ami manapság már csak a különleges kiviteleknek jár. Nem rugózik viszont egyáltalán. Létezik egy nagyon hasonló változata a taxinak a Corgitól is, sőt a Tomica is gyártott hasonlót, de szerintem ez a legjobb. Semmi extra, de ennél talán nem is kell több. Londonban anno ültem ilyenben, persze metrózhattam volna, de úgy voltam vele, hogy ezt nem hagyhatom ki :) Az utolsó beállítás arról szól, hogy megmutassam, mi lesz a következő kisautós poszt tárgya:Mindkettőt egyébként a november 9-i börzén vettem, de még egyebeket is, hamarosan mutatom mind, addig is jók legyetek! (Érdekes, hogy tavaly több olyan kisautót is vettem, ami korábban már megvolt, idén mutatok még ilyet máskor is...)
Utolsó kommentek