Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Harmadik típusú Ford

RÁJEN 2015.12.16. 08:00

encounters1s.jpgEmlékeztek a fenti képen látható kisteherautóra, amit Richard Dreyfuss vezetett a Harmadik típusú találkozások című filmben? Nem? Akkor megmutatom kicsiben, hála a Hot Wheels Retro Entertainment sorozatának:

img_4165.JPG

img_4166.JPG

img_4168.JPG

Ez a film az egyik kedvencem, bármikor meg tudom nézni, pedig egy mai sci-fihez képest meglehetősen vontatott, főleg az első fele. Ennek ellenére tökéletesen képes lekötni minden perce, az utolsó fél óra pedig nagyobbat üt még mindig, mint Döglégy Zoltán a céges bulin. A kisautót elég jól eltalálták a filmhez képest, amihez egy már meglévő darabot vettek alapul, igaz, az első fényszórók formája nem klappol tökéletesen (a Matchboxé annál inkább), de ez legyen a legnagyobb baj. Szuperjól áll neki a sárga festés, a fehér kiegészítő állványzat a platón, de legfőképp a gumis kerekek dobják fel az összképet, no és a csomagolás. Nem is nyitottam ki. Célirányosan vittem ki a jó múltkor mutatott Footloose Bogarat, hogy erre elcseréljem, szerencsére István ebben (ezúttal is) kiváló partnernek bizonyult, nem kellett ráfizetnem semmit. Valami miatt egyébként nagyon bejön ez a kisautó függetlenül a filmes verziótól, meg is mutatom gyorsan a további darabjaimat belőle (kivéve a fekete-zöld, skorpió-mintásat, az épp nem került a kezembe a fotózásig, de valahol egy olyan is van még):

img_4177.JPG

img_4178.JPG

img_4179.JPG

Szerintem azért tetszik ennyire, mert mentes bármiféle sallangtól, túlzástól vagy elrajzolástól. Ez általában is igaz a kisautó-preferenciáimat tekintve, persze kilengések lehetnek, de többnyire az ilyen holmi fog meg, ahogy ezt már annyiszor említettem. Nem kell speckó felni, nem kellenek lángnyelvek, a spoilerek és szárnyak is elmaradhatnak, akkor a legjobb, ha a kicsi pont ugyanúgy néz ki, mint a nagy... Hát de nem?

Címkék: film hot wheels

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr778063180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2015.12.16. 11:23:47

Nagyon szeretem ezt a filmet én is és nagyon vártam ezt a kisautót. Nekem csalódás.

Az évjárat nem stimmel - a filmben egy 1975-ös évjáratú szerepel, a Hot Wheels egy 1978, vagy 1979-es kiadásút - év közben volt a váltás - használ. Van akinek ez apróság, engem nagyon zavar, hogy a frontend köszönő viszonyban sincs a filmbélivel. Olyan ez, mint Fiat Barchettára Ferrari matricát ragasztani.

A plató környékén található akszesszoárok még csak-csak, de a tetőről hiányzó nagy, sárga villogó fény hiánya kb. megbocsáthatatlan. Aki látta a filmet, az tudja miért.

Becs szó, nem az a bizonyos gyümölcs savanyú.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2015.12.16. 11:26:00

@Sam. Joe: Hát istenem, ez volt kéznél, én nem haragszom rájuk ezért. A sárga villogó oké, azt viszonylag könnyedén megoldhatták volna, de nekem így is nagyon megfelel.
süti beállítások módosítása