Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Club Life

RÁJEN 2016.02.19. 08:00

clublife.jpgA Siemens Club 745-ös készülékre régóta fentem a fogam... Az történt, hogy jó pár hónappal ezelőtt a Jófogáson belefutottam (na igen, a boombox szóra keresve nem nehéz) ebbe a szerkezetbe, de az eladója nagyon magas árat írt ki, így csak annyit tettem, h küldtem egy üzenetet, hogy én kb. a feléért szívesen megvenném. Aztán ellevelezgettünk, de a végén nem egyeztünk meg. Aztán sok dolgos hét után azt láttam, hogy lejjebb ment az ára. De még nem eléggé. Megint írtam, megint beajánlottam annyit, amennyit szántam rá, és újfent elkezdődött egy párbeszéd, aminek a végén csak sikerült megállapodni, szóval íme a végeredmény, nálam a cucc:

img_1230.JPG

img_1233.JPG

img_1234.JPG

img_1235.JPG

img_1237.JPG

Ó, igen, van ám rajta VU-műszer! :) Nem tudom, miért, de ez nagyon tetszik rajta, lényegében emiatt vettem meg, nagyon nagy vagányságnak tartom. (Most a deckesek nyilván kinevetnek, ott az ilyen analóg kivezérlésjelző jóval elterjedtebb feature, de ha még deckeket is elkezdenék gyűjteni, el kéne adnom a szerveimet...) Amíg nem hallottam a hangját, úgy voltam, vele, hogy tuti csak valami parasztvakítás, de amikor az irodában bekapcsoltam, az egész szóba köré gyűlt, mert olyan klasszul szólt. Tisztán, testesen, meggyőzően. Mondjuk elég méretes is a magnó (46 centi széles, 28 magas, 13 mély), de hogy mennyire komolyan vették a Siemens mérnökei a hangminőséget, elég jól illusztrálja az utolsó képen látható magassugárzó-közeli, azért ez a kidolgozottság nem jellemző annyira, akár ha csak az én egyéb készülékeimet nézem is... Az oldalán, ahogy ebben a kategóriában megszokhattuk, temérdek ki- és bemenet (nem fotóztam, de a hátoldalon még koax-bemenet is van), a kis ledek remekül világítanak, a műszer mutatói szintén gyönyörűen teszik a dolgukat, a magnó játszik rendesen kazettát, és külön öröm volt, hogy szép tisztán, ápoltan kaptam meg, nem kellett rögtön nekiesni Domestos-os törlőkendővel. Érdekesség egyébként, hogy Sanyo M9978-as típusjelzéssel is forgalmazták (ezt innen tudom), de ennek az okára nem sikerült ráakadnom a végtelen interneten. Valószínűleg mindegy is, annak ellenére, hogy én speciel jobban örültem volna egy olyan verziónak, hiszen Siemensem már van ezen kívül is. Mindegy, így is nagy a boldogság.

Címkék: retro zene

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr898379664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

murray 2016.02.20. 07:30:19

ez gyönyörű! a VU meter is szép. érdekes hogy hogy mutatja egy mutató a hangolást és a battery levelt? van váltókapcsoló?

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2016.02.20. 08:35:29

@murray: Köszi! Fogalmam sincs, van-e váltó, annyira nem vágom ezt a témát... De majd megnézem.

Mr. Waszabi 2016.02.20. 10:54:14

Szép példány, valóban nagyon igényes, gratula :)

Tefan 2016.02.20. 17:38:56

@murray: Rádió üzemmódben hangolás/térerőjelző, egyéb állásban battery level.

Mr. Waszabi 2016.02.20. 20:34:20

@RÁJEN: Basszus, tényleg nagyon kivételes vétel volt:) Posztod után én is rákerestem a neten, de olyan gagyi szarokat találtam csak aranyárban, hogy elhánytam magam. Szóval, élvezd ki a szerencsédet:)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2016.02.20. 20:46:08

@Mr. Waszabi: Köszi, igyekszem. Ajánlom a korábbi magnós cikkeimet is, van még pár szép darabom...

Mr. Waszabi 2016.02.20. 21:20:50

@RÁJEN: majd megnézem. De a kazettásokra már nem bukom - nekem is van két szép darabom, csak nem hatékonyak. Pár éve már a nagy orsósokra bukom - azok az igaziak :)

PGSC 2016.05.19. 22:17:20

Üdv!
Szép! Én is gyűjtenék ilyeneket, ha lenne helyem. A Siemens (és más gyártók, pl. Sansui) adtak ki lényegében Sanyo tervezésű készülékeket saját nevük alatt. Pl. nézd meg az egyik kedvencemet a Siemens RS-722-t. Az teljesen Sanyo.
Van egy Panasonic DT5-öm. Romjaiból restauráltam. Cd tropa volt, magnóban törött fogaskereket csak legyártatni tudtam. Távirányítót bagóért találtam hozzá a vaterán. Fantasztikus szerkezet.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2016.05.20. 12:23:53

@PGSC: Szia! Otthon nálam sincs hely, a munkahelyemen pihennek ezek a szörnyek. Az általad írt Pana nekem túl új, túl modern, volt egy hasonló korabeli Philipsem, de eladtam, én ezekre a 80-as évek eleji magnókra bukom csak.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2016.05.20. 12:24:41

@Mr. Waszabi: Jézus, azt nagyon nem szeretném, hogy még azokra is rákattanjak, nem is veszek olyat egyet se...
süti beállítások módosítása