Erre a darabra jó ideje vadásztam már. No nem mintha olyan ritka lenne, de ahogy megszokhattuk, a szép példányok nem olcsók, drágáért meg nem kellett annyira. Nem akartam viszont a poszt címében elsütni, de ez egy turkálós darab volt, csomagtartóajtó nélkül. Úgy lett végül meg a hiányzó fedél, hogy sikerült szintén turkálnom egy sokkal kopottabb (igen, még ennél is) darabot valamivel később, és itt a valamivel az több hónapot jelent, aminek viszont a szélvédője hiányzott. 2-300 forintokért viszont egy szavam se legyen. Egyértelmű volt, hogy a csomagtér tetejét kell átműteni, és ki is gondoltam, hogy majd ismét Játékdokihoz fordulok némi segítségért, de nem bírtam várni, nekiálltam egy kicsit feszegetni a zsanérokat. Ennek az lett a vége, hogy kb. 2 másodperc alatt sikerült az egyiket letörnöm, mert a 40+ éves anyag megfáradhatott egy pettyet... Mindegy, belefért, levettem, és egy kis ragasztó társaságában áthelyeztem a fedél nélkülire, így összeállt egy szemre teljes, de funkciójában hendikeppes darab - a polcon úgysem látszik, hogy nyitható-e vagy sem, nem?
A keskeny kerekek jelzik, hogy a 70-es keltezésű Matchbox az első szériából származik, később megjelent ugyanez arany színben és széles SF-kerekekkel is, amely egyébként szerintem szintén tetszetős. Az ülések nagyon szépen kidolgozottak, de a műszerfal végletes egyszerűsége meglepett, egy nyitott darabnál erre azért szoktak ügyelni. De legalább nem pizza a kormány... Természetesen súlyos fém az alja, és nagyon szépen rugózik és gurul, ahogy ezt megszokhattuk a hasonló időszakból származó többi Superfast Matchboxtól is, no és nagyon nagy szerencse, hogy került rá vonóhorog, mert különben nem lenne mivel húzni a yacht utánfutóját.
Utolsó kommentek