Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (79) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (181) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (166) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Furious 7 Charger

RÁJEN 2016.12.21. 08:00

150406083733-furious-7-dodge-charger-780x439.jpgAz a jó ezekben a filmekben, hogy nem kell rajtuk semennyit sem gondolkodni, így tökéletesen igaz rájuk az a leírás, hogy a szem rágógumijai. Őrült akciók, őrült autók, és ez utóbbiak kiváló alapot kínálnak a merchandisingnak, amit persze ki is használnak, kíméletlenül. Mi, egyszerű halandók pedig bújjuk a játékboltokat, Müllereket, szállítási költségeket mérlegelünk - vagy megvesszük egyszerűen a börzén, drágábbért. Ezt a darabot online vettem egy itthoni boltból, és mivel pakoltam mellé vagy még 4-5 darabot, a darabra elosztható járulékos költség nem lett végül magas, bevállaltam tehát. Anno mutattam már olyan Chargert, amilyenhez hasonló volt valamelyik Halálos iramban filmben, persze később meglett annak a "hivatalos" filmes változata is, és már csak ezért sem akartam ezt a verziót kihagyni. Merthogy milyen már...? :)

img_6397.JPG

img_6398.JPG

img_6399.JPG

img_6400.JPG

img_6401.JPG

img_6402.JPG

Elcsépelt jelző a brutális, de erre ezer százalékig igaz... Valószínűleg a színe miatt, mert pl. a nemrég tárgyalt nagykerekű Mustang esetében fel sem merült. A Fastandfurious wikia azt írja a filmben látott autóról, hogy egy Pro-2 alvázra tettek egy Dodge Charger karosszériát, és cél volt, hogy egy kicsit emlékeztessen a régi Mad Max-filmekben látható Falconra. A filmhez 11 darabot építettek, de ezek egy része inkább csak egy váz volt, a többit viszont a GM-féle LS-smallblock- és SRT motorok hajtották. A kisautó szempontjából ennek nincs igazán jelentősége, annak azonban annál inkább, hogy viszonylag "élethűen" sikerült lemásolni a filmszereplő autó főbb tulajdonságait. Amit a legérdekesebbnek találtam, hogy ezek a kerekek valódi rugózást adnak a kisautónak, és ilyet egy Hot Wheels esetében, főleg manapság baromi ritkán lehet tapasztalni. Oké, a csomagtartóba bepakolt tartalékkerekeknek sem méretre, sem formára semmi köze nincs a gyönyörű, piros peremes papucsokhoz, de ez legyen vele a legnagyobb baj... Ja, tényleg kábé ez vele a legnagyobb baj :) Egy bontatlan példányt is eltettem belőle.

Címkék: muscle hot wheels

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr4211941993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2016.12.21. 18:58:48

Gyenge pillanatomban megvettem én is, szerintem majd faragok belőle egy Mad Max stílusú szörnyet.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2016.12.22. 21:32:27

@mbx porsche: Kár lenne szerintem érte. Egyszer meg csak megérjük, hogy hivatalosan is kiadják ekkorában a Mad Max-járgányokat...
süti beállítások módosítása