Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

WRX S4

RÁJEN 2017.10.26. 08:00

subaru-wrx-s4.jpgMég augusztusban vettem az ebayről ezt a Subarut, mondhatni, szokásos módon, mert igyekszem a gyártó Impreza-modelljeit lehetőség szerint begyűjteni, ez már régi hagyomány itt. Igaz, a WRX S4 nevéből már elhagyták a legendás Impreza szót, de a WRX is elég legendás, meg gondolom, így kiemeltebb hangsúlyt adhattak a megújulásnak. További részletek a típusról emitt, olvassátok, ha tudtok angolul. Magyarul viszont ezt a viszonylag friss írást ajánlom, amelyben tökéletesen összeszedték az Impreza történelmét. Aztán itt van egy kis videós beszámoló is a kisautóról, de nem azért, hogy ellustálkodjam a saját képeim közzétételét, hiszen ott vannak azok lent, de olyan kis helyesnek tartottam a videó végén a stop motiont, hogy inkább beágyaztam:

Szóval a fent látható ezüst autó egy ún. unmarked police car, azaz jelöletlen rendőrautó, ilyet már mutattam régebben is. A piros villogóról nyilván nem tűnik fel senkinek, hogy zsernyák... Íme az én képeim:

img_0477_1.JPG

img_0478_1.JPG

img_0479.JPG

img_0480.JPG

img_0481.JPG

img_0482.JPG

img_0485.JPG

Ahogy egy ilyen egyszerűbb kivitelű Tomicától megszokhattuk, az alap dolgok kaptak plusz festést, ami egy kicsit feldobja a nagy szürkeséget - különösen az elöl és hátul is kifestett Subaru-embléma lett látványos. Ezúttal nem az ajtók nyithatók, hanem a motorháztető, amit szívem szerint elengedtem volna, mert így meg csukott állapotban is túl nagy a rés, de összességében nem fáj. A szélesebb kerekeket kapta a kocsi, amiket szeretek, szóval teljesen elégedett vagyok. Egyébként nem tartozik szorosan ide, de ha már Subaru, és ha már rendőr, a már többször említett Legendás rendőrautók sorozatból utólag - engedve a szeptemberi börzén kiírt 700 forintos darabár csábításának - mégis megvettem az francia zsandár Imprezát 1:43-ban, amit egyébként eredetileg nem terveztem:

img_8091.JPG

img_8092.JPG

img_8093.JPG

img_8094.JPG

img_8095.JPG

img_8096.JPG

Kisebb méretben már szerepelt ez a kivitel errefelé korábban, de ez is nagyszerűen sikerült, tényleg hiba lett volna otthagyni. Jó a festés, és különösen jól sikerültek a felnik, egyébként pedig semmi extra, kicsit gurul, semennyire sem rugózik, de ez nem újdonság. Amikor ez a kezembe került, persze vettem még valamit mellé, szintén ebből a sorozatból, de arról majd írok külön. Na minden jót!

Címkék: police tomica

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr8112769166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása