Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Skyline 4

RÁJEN 2018.01.29. 08:00

gtx_1.jpgCsak hogy kerek legyen a történet, egy japánnal zárom a januárt ;) A legutóbbi Skyline-poszt óta eltelt öt év, ami azért elég durva. De az igazán durva a tavalyi év egyik legszebb meglepetése, miszerint a Matchbox készített egy (számomra) szinte minden szempontból tökéletes kisautót. De mielőtt a képekre térnénk, hadd mondjam el, hogy két érdekessége van amúgy az első színváltozatnak (amely nem a most következő, hanem ezüst, és természetesen megvan az is, csak nem nyitottam ki): az egyik, hogy Magyarországon szerintem üzletben sehol sem bukkant fel, a másik viszont ennél is jobb, mert két belső változattal hozták ki, az egyik egy konszolidáltabb, a másik egy sportosabb verzió volt, itt tudjátok megnézni. Még a motor is más, pedig ugye az nem is látható szétszedetlen állapotban. Easter egg a javából... A Nissan Skyline egyébként meglehetősen érdekes modelltörténetével most nem húznám az időt, mindenkinek van jobb dolga, másrészt nálam valószínűleg sokan sokkal jobban is ismeritek, szóval mutatom inkább a saját fotóim:

img_0418.JPG

img_0419.JPG

img_0420.JPG

img_0421.JPG

img_0422.JPG

Mint írtam fentebb, ez már a második szín, amiben kijött - és a valóságban sokkal sötétebb, csak egy kicsit sok volt itt a fény. Kicsit nagyon. De ezt még a remek fotódobozom előtti időkben fényképeztem. Ebből is tartalékoltam egy (na jó, két) bontatlant, ahogy az ezüstből is egynél több pihen a dobozban, jól elrakva. Mert csak. Természetesen nagyon bejön, annak ellenére, hogy a tökéletesnél szerintem egy kissé rövidebbek lettek a tengelyek, de ennek nyilván megvan az oka (gondolom, a hátsó sárvédők), ráadásul az egyéb jellemzők feledtetik ezt a kis apróságot. Annyira, hogy amennyire látom az kisautós ismerőseim körében, de akár az ebayt is említhetném, mindenki nagyon odavan ezért a modellért - és hát basszus, mi kellett hozzá? Semmi. Jó, szinte semmi, vagyis semmi olyan, ami ezelőtt ne lehetett volna meg: egy kultautó, egy igényes tervezés a lekicsinyítéskor, egy kis önmérséklet, némi odafigyelés a részletekre, és kész. Persze, egyébként van egy ilyen retrohullám is, azon belül ráadásul szerintem külön hangsúlyt kapnak a 70-es évek japán vasai, ráadásul ahogy írtam, ez a kisautó nem is lóg ott minden üzlet polcain tucatszám, szóval jól összejöttek a körülmények, hogy nagy kedvenccé váljon a kis Nissan. Hát nálam már az. (Ide tartozik még Csikós remek Skyline-írása Andróczi Kenmeri-írásába linkelve, utóbbi december közepéről, ha nem olvastátok volna, akkor majd most.)

Címkék: matchbox

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr4712781328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2018.01.29. 11:13:09

"A Nissan Skyline egyébként meglehetősen érdekes modelltörténetével most nem húznám az időt, mindenkinek van jobb dolga..."
MEKKORA KAMU DUMAAAA! 8-)))))))

Kéne, de azért az oldalán, az ablakok körül futó, nagyon kitüremkedő eresz az nagyon béna.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2018.01.30. 09:59:04

@Sam. Joe: Nem kamu, hanem ezerszer lerágott csont ;) Nekem azzal sincs bajom.
süti beállítások módosítása