Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

May the 4th Be With Me

RÁJEN 2018.05.04. 08:00

stawa.jpgNem tudom, emlékeztek-e, de mutattam még 2015 legvégén két szép Star Wars-tematikájú Hot Wheels kisautót, az az évi Pop Culture szettből csak a látott kettőt vettem meg, de már bánom, főleg hogy tavaly márciusban ezt a 2016-os szettet is megvettem - ami szerintem még nem szerepelt eleddig a blogon:

img_6923_1.JPGA kartonokon és az autókon Ralph McQuarrie munkái láthatók, aki az eredeti trilógiához is készítette a koncepciórajzokat, de a legújabb filmekben is használták a munkáit. Van is egy könyvünk is az illusztrációiról. Szerencsére 2017-ben is kihozott a HW egy elég ütős sort, ami november végén meg is érkezett. Ebben, mint látjátok, a Star Wars univerzumból ismert fejvadászok adják a vezérfonalat, nyilván Boba Fett-tel az élen:

img_1727.JPG

img_1728.JPG

img_1729.JPG

img_1730.JPG

img_1731.JPG

img_1733.JPG

Dengar révén ebbe is bekerült a Ford Transit Supervan, de nem bánom (Beatles-esként is megvan), főleg, hogy az összes többi kisautó eddig nem volt meg - ez egyébként a tavalyelőtti szettre is igaz. Mindnek fém az alja és gumisak a kerekeik, ez ezen a szinten már általános, és gyönyörű, részletes és hibátlan a festésük. Ennél többet azonban nem nagyon tudok róluk elmondani, mert maradtak bontatlanul mind. Nektek melyik tetszik a legjobban?

Címkék: retro star wars hot wheels

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr6913345877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2018.05.04. 10:35:25

Becs' szó nem savanyú a szőlő, de ezek valahogy nem érintenek meg.

antika890 2018.05.04. 13:48:29

Én gyűjtöm a hot wheels néhány szériáját de ez a star wars vonal kicsit sem vonz. Ez van

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2018.05.04. 16:04:53

@Sam. Joe: Hú, engem nagyon... Olyan szépek ;)
@antika890: Sok olyan SW-kisautó van, amik nem jönnek be, főleg azok, amik nem kicenszelt modellek, de ezeket szerintem jól eltalálták.
@antisocialnetwork: Ma már az a hamisítvány, ami nem kínai. Mondjuk ezek pont thaiföldiek, de a malájok erősek még Hot Wheelsben, Kína már nem annyira olcsó.

Macropus Rufus 2018.05.04. 16:16:12

hát ez ultragáz. Mondjuk a rekordot nálam a StarWars elem nyerte... Minden sz@rt el lehet adni ezzel a logoval.
A fenti kocsikkal az a bajom, hogy sehol nem kapcsolódnak a StarWars-hoz lévén, hogy abban egy darab autó nem volt.

Az, hogy az oldalán karakterek képmása van attól még nem lesz StarWars. Nálam ez az über gagyi kategória, és hót mindegy mennyibe fáj egy kis autó.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2018.05.04. 17:56:15

@Macropus Rufus: Vannak olyan HW kisautók, amelyek bizonyos SW-karaktereket formáznak, de azok meg nekem nem jönnek be egyáltalán. Én alapvetően mindenhez vonzódom, amin SW-logo vagy kép vagy jelenet vagy bármi van, legyen az tejesdoboz vagy öngyújtó, kólásüveg vagy kispárna. Igazad van, minden szart el lehet ezzel adni, főleg nekem. Ez van. Gyere máskor is.

jewdi76 2018.05.06. 19:09:05

Sajnos egyet kell értsek a többiekkel. Nem vagyok elragadtatva, pedig egy jó sort vettem volna hisz az SW gyerekkorom óta kedvenc. Én sem találok összefüggést a kocsik és az SW közt. Egyedül a grafika szép. Nézd meg a Tomica hasonló tematikájú sorait, azok kreatívak autó szinten is. Ettől függetlenül biztosan keresett sor lesz ez is idővel, hisz HW és SW is egyben. Én csak 2 boba fett-et tudtam megvenni eddig az összes sorból, amiben láttam is némi fantáziát, és az a hot rod meg a mad manga verzió volt.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2018.05.08. 13:34:30

@jewdi76: Semmilyen szinten nem tudom értékelni az említetthez hasonló kreatív fantáziamodelleket. Még a Mad Mangát sem, pedig azt sokan szeretik. Ezen pakk esetében nekem az tetszik, hogy nagyon igényesek és szépek, és ugyanez igaz a csomagolásukra. Ennyi nekem elég ahhoz, hogy tetsszenek.

jewdi76 2018.05.08. 19:45:46

@RÁJEN: Hát ez az, én sem szeretem a fantasy modelleket, mégis ezeket találtam legközelebbinek az SW ( fantasy) világához, ezeknél találtam némi párhuzamot. A mad manga és a hot rod-ok is hasonlóak az autók közt, mint Fett az SW-ben. Egyébként tényleg igényes a te pakkod grafikája mind az autókon, mind a csomagjukon. Ha hirdetőfelületként nézzük az autókat ennél a sornál, úgy jó.
süti beállítások módosítása