Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Még két Cadillac

RÁJEN 2018.08.27. 08:00

wagon.jpgAmi három. A négyajtós Hot Wheels Cadillac CTS kapcsán jutott eszembe nemrég, hogy megmutassam a két másik változatomat is, amelyeket a Matchboxnak köszönhetünk. Illetve Andrisnak, aki a február eleji börzén visszahozta ezt a két kisautót nekem, amit még évekkel ezelőtt adtam neki kerékdonornak egy másik projekthez, ami bedőlt, de megoldottam (bocs, megoldattam) másként. A lényeg, hogy így a két kisautó végül megmenekült a szétszedéstől, mert úgy egyébként teljesen jó és szép állapotúak, mai fejjel azt mondom, kár lett volna értük. Ugye?

img_8179.JPG

img_8180.JPG

img_8181.JPG

img_8182.JPG

img_8183.JPG

img_8184.JPG

img_8185.JPG

Carspotting formájában kétszer is szerepelt már a típus a blogon, először itt, aztán emitt, de úgy rendesen még sosem beszéltünk róla. Bezzeg Sam. Joe rendesen kivesézte a témát a 2010-es évek elején, háromszorosan is, nézzétek csak: 1, 2, 3! Ahogy írja is, az a furcsaság állt elő e kisautók kapcsán, hogy egy gyártó két márkája kábé egy időben feldolgozta egy típus összes létező változatát. És szerencsére mindegyik verzióval kiváló munkát végzett, gyakorlatilag mindegyiket nevezhetjük példásnak is, mert szépek, arányosak, részletesek, zavaró túlzások nélkül. Így 7-8 évvel a beszerzésük után pont ideje volt, hogy újra összejöjjenek, szóval örülök, hogy anno mégsem végezték a bontóban... És nemrég (március legelején) bezsákoltam még hozzájuk egy ATS-V pályaautót is, de ezt már csak bontatlanul tudom megmutatni:

img_0114.jpg

img_0115.jpg

A Hot Wheels 'Legends of Speed' minisorozatában idén megjelent fekete versenyautóhoz igazándiból nem fűz semmilyen viszony, de szerintem egy egészen jól eltalált darabról van szó, és csak azért vettem meg, hogy akkor már legyen egy ilyen is, még ha csak gyenge szálak is fűzik a CTS-hez. Nem mellesleg hogy a másik bliszterben látható AMG GT3 ne legyen olyan magányos. Ez utóbbit később majd még megmutatom kicsomagolva is. Köszi a figyelmet!

Címkék: matchbox

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr5913660188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása