Ami három. A négyajtós Hot Wheels Cadillac CTS kapcsán jutott eszembe nemrég, hogy megmutassam a két másik változatomat is, amelyeket a Matchboxnak köszönhetünk. Illetve Andrisnak, aki a február eleji börzén visszahozta ezt a két kisautót nekem, amit még évekkel ezelőtt adtam neki kerékdonornak egy másik projekthez, ami bedőlt, de megoldottam (bocs, megoldattam) másként. A lényeg, hogy így a két kisautó végül megmenekült a szétszedéstől, mert úgy egyébként teljesen jó és szép állapotúak, mai fejjel azt mondom, kár lett volna értük. Ugye?
Carspotting formájában kétszer is szerepelt már a típus a blogon, először itt, aztán emitt, de úgy rendesen még sosem beszéltünk róla. Bezzeg Sam. Joe rendesen kivesézte a témát a 2010-es évek elején, háromszorosan is, nézzétek csak: 1, 2, 3! Ahogy írja is, az a furcsaság állt elő e kisautók kapcsán, hogy egy gyártó két márkája kábé egy időben feldolgozta egy típus összes létező változatát. És szerencsére mindegyik verzióval kiváló munkát végzett, gyakorlatilag mindegyiket nevezhetjük példásnak is, mert szépek, arányosak, részletesek, zavaró túlzások nélkül. Így 7-8 évvel a beszerzésük után pont ideje volt, hogy újra összejöjjenek, szóval örülök, hogy anno mégsem végezték a bontóban... És nemrég (március legelején) bezsákoltam még hozzájuk egy ATS-V pályaautót is, de ezt már csak bontatlanul tudom megmutatni:
A Hot Wheels 'Legends of Speed' minisorozatában idén megjelent fekete versenyautóhoz igazándiból nem fűz semmilyen viszony, de szerintem egy egészen jól eltalált darabról van szó, és csak azért vettem meg, hogy akkor már legyen egy ilyen is, még ha csak gyenge szálak is fűzik a CTS-hez. Nem mellesleg hogy a másik bliszterben látható AMG GT3 ne legyen olyan magányos. Ez utóbbit később majd még megmutatom kicsomagolva is. Köszi a figyelmet!
Utolsó kommentek