Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Merci, én ezzel mondom el...

RÁJEN 2018.11.30. 08:00

mercedes-benz_gle-class_coupe_amg_63_s_4matic.jpgA poszt címe simán lehetett volna Ronda, de finom is, mindegy, majd azt ellövöm máskor. A mai batárunk egy Mercedes GLE Coupé, idei Matchbox, valós autó alapján, tehát örülünk. Az autó viszont ronda, nagyban is, kicsiben, ez van, úgy látszik, mégis van ilyen holmira igény - és lám, én is megvettem, szóval jól számoltak a Mattelnél. Vályi Pista remekét viszont nem hagyhatom ki: "Számomra rondák, mint a lóharapás, mert ekkora felületen egy grammnyi eleganciát nem képviselnek, de azt megadom, hogy az X6 borzalmasan ortopéd formájához képest a GLE kupé legalább megpróbálkozik vele, hogy a feneke könnyed legyen. Annyit érnek el vele, mintha elkötnék Fekete László lábát, de itt már az igyekezetet is értékelni kell. A hazai gésák így is cuppannak erre a zokniba bújtatott dísztökre." Telitalálat. Nézzük akkor kicsiben:

img-2001.JPG

img-2002.JPG

img-2003.JPG

img-2005.JPG

img-2006.JPG

Hát, lehetne nagyobb. Ez ugye a való világban egy batár, MB-ként viszont akkora, mint kb. az összes többi, így hát egymáshoz képest nemigen arányosak - de ez a téma már forgott itt párszor, nem akarok újra belemenni, megvan az oka, ezt kell szeretni. Úgy egyébként szerintem jól eltalálták, klasszak a sárvédőívek, ki lett festve a kisautón ez-az, és nagyon jók alatta ezek a kerekek. A színválasztás visszafogott, nem is kívánok mást, szóval korrekt munka, de semmi extra. A kis Mercit (bocs, Merciket) egyébként a KIK-ben vettem, ekkortájt (június legeleje) csináltak ugyanis egy nagyobb akciót Hot Wheels és Matchbox modellekre, előbbieket 490-ért, utóbbiakat 290-ért (!) vesztegették, így a gyűjtők és viszonteladók egy emberként rohanták meg az egyébként elég ritkásan fellelhető üzleteket, hogy betárazzanak olcsó MB-ból. Nekem az alábbiakat sikerült, illetve négy másikat még vettem a gyerekeknek, de azok nem a blogra való típusok ;)

img-1260.JPG

img-1261.JPGEzüst Karmannom már volt amúgy korábbról, még valamelyik börzén vettem (majdnem négyszer ennyiért), de ennyiért nem volt kérdés, vettem még hármat, hogy jusson a kölköknek is. A piros Country is tetszik, de sajnos abból csak egyet találtam. Mondjuk ez így is remek, mert másodkézből ezeknek a felkapott kisautóknak valahogy mindig baromi magasra felmegy az ára. Főleg a Volkswageneknek... Andris segítségével pedig a poszt főszereplőjéhez hasonló színben és kivitelben további két darabot is tudok még mutatni:

img-2077.JPG

2002 után újra megjelent egy Matchbox Cadillac Escalade, a 2015-ös évjáratú. Kevésbé drabális, ez tény. Méretben ez is alulmúlja szerintem a reális elvárásokat, már ami a kisautót illeti, de egyébként korrekt munka, jó szín, jó kerék, kifestett részletek. Tetszik.

img-2086.JPG

img-2088.JPG

img-2091.JPG

Ez meg itt egy Mazda CX-5, amit bizony igaziban is szívesen elfogadnék, bár a nagyobbik, a CX-7 jobban tetszik. Itt ugyanúgy oldották meg a műanyag kerékíveket és küszöböt, mint a Merci esetében, és aránylag jó munkát végeztek, nem zavaróan nagyok a rések. Ez a felni pedig mindennek jól áll, én sem tettem volna mást alá. Nem egy nagy csoda, de normális áron nem volt kérdés, hogy kell-e, hiszen echte Matchbox, valós autót mintáz, ami ráadásul japán, szóval örülök neki, még ha szerintem nem is lesz belőle klasszikus darab...

img-2080.JPG

img-2082.JPG

Na minden jót! 

Címkék: matchbox

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr1814024694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása