Érdekes módon ezt a kisautót nem olyan régen szereztem be, pedig régen megvolt, és az anno mutatott zöld darab szerintem még meg is van valamelyik dobozom alján - mindegy, egyszerűbb volt venni egy újat így bontottan, mint azt megkeresni. A Hot Wheels a második generációt mintázta meg, ahogy innen is látható, mégis egy első generációsról szóló cikket ajánlok a figyelmetekbe, mert jó kis írás. Igaziban egyébként engem sosem mozgatott meg annyira, valahogy a Celica mindig jobban vonzott, de egy harmadik generációs modellre valószínűleg nehezen tudnék nemet mondani. Az még mondjuk megjelenthetne ekkorában, addig is nézzük akkor a kis ezüst HW MR2-est:
Talán a semmi extra elég jól leírja :) Oké, a plusz ködlámpasor az elején extra, de ezt leszámítva tényleg csak annyival több egy bármilyen egyéb HW-modellnél, hogy Toyota. Ez persze nem negatív kritika, az egységes, egyszerű ezüst festéssel nehéz nagyot hibázni, a részletek kifestésének elhagyása is egy potenciális hibahalmazt előzött meg, két dolgot kellett csak valószínűleg 10 másodpercig mérlegelni a tervezőknek: az egyik, hogy milyen színű legyen az "üvegezés", a másik meg a kerék kérdése lehetett. Az egyik kék lett, a másik meg ilyen, egyik sem rossz. A hátsó rendszám helyére felírt gigászi méretű típusjelzés nem annyira szerencsés részlet, cserébe viszont vannak rajta oldalsó visszapillantó tükrök. Egy kicsit mintha túl lennének méretezve a kerékjáratok ehhez a méretű felnihez, de ha téli kerekeknek fogjuk fel a kocsi alatt láthatókat, akkor tulajdonképpen rendben van... Az igazi képét elnézve valahol megvan benne a mini-Ferrari feeling, de kicsiben ez sajnos nem jön át - lehet, hogy csak a szín tehet róla. Amúgy volt ilyen carspotting is már a blogon.
Utolsó kommentek