Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Irány Bánk!

RÁJEN 2020.08.06. 19:45

nyugodtan.jpg

Elég húzós volt az elmúlt 3 és fél hetem meló szempontjából, így szabadságoltam magam egy napra. Ami valójában inkább csak egy bő fél nap volt, de az is több a semminél. Egy tartalmas kis motoros túrát terveztem (hiszen a múltkori is nagyon jól esett), és igen sokáig gondolkodtam, merre vegyem az irányt: felmerült először Szentkirályszabadja, ahova leginkább az elhagyott szovjet laktanyáért érdemes ellátogatni, tetszenek az ilyen helyek, de gondoltam megnézni valami elhagyott bányát is, leginkább Rudabányát, de végül rá kellett jönnöm, hogy közelebbi célpont kell, mert nem érek vissza a gyerekért oviba, ahol nyilván pont ma ovis ballagás miatt egy órával lerövidült az üzemidő. Szóval azt találtam ki, hogy meglátogatom a Bánki tavat, mert ott még nem jártam soha azelőtt, és nincs még 60 km-re sem, ráadásul Vác felé szeretek motorozgatni, tetszik arrafelé a táj, azt elhagyva meg méginkább, Katalinpuszta-Szendehely például az egyik kedvelt kirándulóhelyünk. Ez lett végül a kör, ami alant látható (valamennyire, bár az app tud térképes videót is, de arra nem jöttem rá, azt hogyan lehetne exportálni, mondjuk mindegy is, valszeg csak nekem érdekes visszanézni, ahogy egy piros pötty végigmegy ötszörös sebességgel a kékkel jelzett vonalon), és visszafelé a hosszabb, viszont mint kiderült, a második felétől kevésbé festői útvonalat választottam, bár azért akadt pár szép hely, Alsópeténytől Keszegen és Pencen át Csővárig kimondottan élveztem az utat, a kanyarokat, az erdőt (először erőt írtam erdő helyett, pedig az nemigen jellemző a mocira, ahogy a sebesség, a száguldás sem), ezt a részt nagyon ajánlom mindenkinek, akár autóval is élvezetes lehet, motorral meg mindenképp, de az Acsa-Iklad-Aszód-Bag-Gödöllő szakaszt már egy kicsit untam. De tényleg csak egy kicsit, mert egyébként motorozni jó ;)

image00014.png

Első megálló Vácon:

image00001.jpg

Itt meg már a célállomáson, odafelé nem is álltam meg már máshol:

image00002.jpg

image00003.jpg

image00005.jpg

A visszafelé vezető úton Gödöllő (illetve inkább Domonyvölgy) előtt viszont egyszer csak egy Tankpálya táblára figyeltem fel, ki is álltam, hogy kiderítsem, mi ez, és láss csodát, tényleg egy tankpálya volt, amin épp egy tankot hajtottak :)

Érdekes élmény lehet belülről, ha valaki kipróbálná, itt nézzen utána, nagyon szívesen. Egy kiválóan sikerült fotót is csináltam azért:

image00012.jpg

Nagyon élvezetes kis túra volt, bár a nyakam (ami le is égett) és a seggem sajgott a végére, nem is kicsit - nem vitás, ezt a mocit nem egészen erre találták ki. Végig jó meleg volt, 30-33 fok kb., nem fáztam a kabátban :) Annak ellenére egyébként, hogy 160 km alatt egy rendőrt sem láttam, nem akartam megkockáztatni, hogy a Hondával megyek, hiszen arra még mindig nincs jogsim, most vasárnap lesz csak az első nagymotoros vezetős órám. Pedig úgy sokkal több dolog belefért volna... Majd egyszer.

Címkék: yamaha

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr416116778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása