A Matchbox által lekicsinyített 911-es Rally után most meg a Hot Wheels készített egy szafari-kivitelt a 914-esből, amit Jacques Duval kanadai újságíró és autóversenyző 1970-es 914-6 GT (azaz hathengeres) gyári versenyautója ihletett, ami egyébként kategóriagyőztes volt 71-ben a Daytona 24 órás versenyen. További részletek itt, de látható, hogy az nem Safari, ilyen gyári kivitelt én nem találtam a típusból, de még nagyon hasonlót sem. Ez persze nem zárja ki, hogy volt ilyen valaha, de ha nem is volt, az ötlet nekem nagyon tetszik, meg is vettem hát ezt az idei kisautót, Félix fiam nagy örömére:
A kisautót - a fent linkelt sztorija mellett - egyértelműen a terepes kiegészítők adják el: a sárvédőszélesítések, a nagy kerekek, a tetőcsomagtartó, a három ködlámpának is otthont adó dögrács, illetve a motor felett/mögött kialakított szekció, ami egy pótkereket is rejt, no meg egy hatalmas benzinkannát, meg még valamiféle bukócsövet. Vagy mit. Ezeket az újabb típusú offroad kerekeket nem olyan régen vezette be a Hot Wheels, nekem abszolút bejönnek, jó választás volt. Mind a négy kerék mögé méretes sárfogó gumikat is lógattak, ez látványos extra, továbbá kapott még a kis VW-Porsche a vezető oldalára külső tükröt, a tetőre pedig egy kiegészítő keresőlámpát. A szín és a dekoráció rendben van, egy versenyautóhoz teljesen jól illik, ahogy azt a bevezető képen is láthatjuk. Pár extra szponzormatrica azért még biztos elfért volna valahol. Összességében nagyon tetszik, ezért is vettem meg,
Utolsó kommentek