Régebben már írtam többször is, sőt valószínűleg még a Honda megvásárlását követő első posztok valamelyikében is, hogy ezen egy utólagosan mélyített ülés van, ami a legfontosabb részén jóval alacsonyabb, mint amilyennek azt eredetileg szánták. Ez kimondottan alacsonyabb rájdereknek jó, hogy kényelmesen és biztonságosan leérjen a lábuk álló helyzetben, telitalppal. Na most engem hosszabb lábakkal áldott meg a sors, így ez nekem nem ideális. Feldobtam tehát a FB-csoportba, hogy nem akarna-e valaki cserélni velem, és akadt is gyorsan egy jelentkező, pár nap alatt le is bonyolítottuk a távcserét (Békéscsabára csak emiatt ilyen hidegben nem volt kedvem leruccanni), és akkor mutatom, milyen lett:
Az ülés leszereléséhez le kellett venni a két oldalsó idomot. Na itt ilyenkor azért kiderül, hogy nem egy mai darab a moci, 1994-ben még nyilván patent volt minden, feszes, mint egy tinilány, mára azonban ezek a műanyagok kissé elöregedtek: a jobb oldalon a két bepattintós bütyök megvan, de a csavaros rész már elnyalódott, a balos esetében meg a hátsó bütyök oké, a csavaros rész csak berohadt, de megoldottam, az első bütyök viszont le volt törve - innen is eredhet az a folyamatos kis műanyagos zörgő hang, amely minden túrámat végigkíséri. Ragasztóval igyekeztem a letört bütyköt visszatenni, majd meglátjuk meddig tart.
Itt látható, hogy mekkora a különbség a két ülés mélysége között. Előzetesen kicsit fáztam ettől a friss kék színtől, de válogatni itt ugye nem lehetett, illetve szerintem teljesen jól néz ki, mivel az eredeti dekormatricákon is van hasonló árnyalat, így az összhatás szerintem nem rossz, jól hozza továbbra is a 90-es évek dizájnfelfogását.
Itt már a megjavított idom is a helyén, minden pöpec. Hogy tetszik?
Utolsó kommentek