Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (181) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (166) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Lépésről lépésre

RÁJEN 2023.04.15. 10:00

walk.jpg

Az AT-ST lépegetőt leginkább a klasszikus trilógia harmadik, összességében hatodik részéből ismerjük, viszont szerepelt ám az azt megelőzőben is, még ha csak másodpercekre is - de A Birodalom visszavág híres hoth-i csatáját is feldolgozó (és a korábban is már említettShadows of the Empire játékban már sokkal többet látható, sőt pusztítható. Legóból meg megépíthető, a gyermekem pedig a meglévő mellé ezt is kérte a Jézuskától.

Erről van szó:

lego-star-wars-75322-hoth-at-st.jpg

Pont azért, mert a másik, szerintem amúgy sokkal menőbb verzió megvan már, próbáltam rábeszélni a kölköt egy X-szárnyúra vagy egy aktuális Slave I-re ehelyett (amit a Lego már sajnos nem is így hív, hanem a píszí jegyében Boba Fett csillaghajójának keresztelték át, mindegy) de nem jártam sikerrel, erre vágyott és kész. Végül is anyósoméktól kapta ezt Félix:

img-2670.jpg

img-2671.jpg

A lépegetőt kísérő kis csapatról is csináltam egy csoportképet: ez így már a harmadik Csubakkánk szerintem, AT-ST pilótából is volt már, csak más színben, viszont egy remek felkelő katonát is adtak a csomagban, én pedig melléállítottam egy másikat (sötétebb nadrágban), ami az adventi naptárban volt, ráadásul az talán Luke, mert egy fénykard is járt hozzá. A kép előterében, balra pedig egy birodalmi kutaszdroid látható, ilyenünk eddig nem volt, de most meg már ugye van, hála az égnek.

img-2672.jpg

img-2673.jpg

A lábai ennek is állíthatók egy kis racsnival, a fülke fent forgatható, a teteje kinyitható, hogy be lehessen tenni a pilótát, és ebbe is be kellett építeni két kilövőt, ami piros lézernyalábokat tartalmaz, és pont a fenti képen középen, a kerek matricás elemek alatt látható kis karokkal lehet üzembe helyezni. Lépésről lépésre sikerül lassan így vagy úgy beszerezni az összes kurrens SW-készletet a legótól, mármint azokat, amik tetszenek is, de ez persze valójában nem cél, csak eredmény, így viszont igen szépen alakul a gyűjtemény, és ahogy írtam korábban, az vigasztal valamelyest, hogy egyszer majd még biztosan jó pénzért el lehet adni az egészet :D Addig viszont a gyerek imádja az összeset és nagyon sokat játszik velük.

Címkék: star wars lego

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr10017997556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása