Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (181) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (166) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Viszlát, Csepel!

RÁJEN 2023.08.12. 10:00

img-3799.jpg

Nagyjából egy éve írtam utoljára a Csepel Marathonomról, többek között azt, hogy biztosan nem tervezem eladni, mert tök jó és szeretem. Azóta ez annyiban változott, hogy eladtam, de a szeretet megmaradt, illetve hát inkább kellemes emlékké transzformálódott. Történt ugyanis, hogy június eleje felé szétrepedezett és tönkrement az első gumi, és amikor elvittem gumicserére, mondtam a srácoknak, hogy kicsit nézzék át, csináljanak rajta egy karbantartást, csapágyak, csapszegek, mittomén, olajozzák, zsírozzák, amit ilyenkor kell stb. Megkérdezték egy rövid átnézés után, hogy ezt biztosan akarom-e, mert azért ez most nem lesz olcsó, minden lóg rajta, egy csomó mindent cserélni kellene, sok tízezerért. Osztottam-szoroztam, és végül ezeket nem kértem, csak a gumicserét, de akkor már párban, hiszen úr vagyok, aztán hazagurultam, lemostam, meghirdettem, elvitték. Így a fenti az utolsó képem róla. A beszerzési ár négyszereséért sikerült egyébként eladnom, teszem hozzá, aminek nagyon megörültem, hiszen így viszonylag normális pénzből tudtam nekiállni megkeresni az utódját. Terepen nem járok (bringával sem, maximum gyalog), ennek ellenére nem vetettem el teljesen, hogy montit vegyek, mert formára azok tetszenek a legjobban, de a fő csapásirány inkább a trekking volt, országútit már nem akartam. Viszont amiket találtam, azok az ország lehető legmesszebb található pontjain voltak, Sárváron, Nyíregyházán és Békéscsabán, ráadásul az ezeket hirdetők közül egyik sem volt nyitott a postai vagy egyéb módon történő küldésre, így egy kicsit módosítanom kellett a preferenciáimon - már amennyiben nem akartam 6-8 órákat vonatozni - autóval elmenni értük fel sem merült, hiszen üzemanyagban nem terveztem még fele annyit költeni, mint amennyit az egész mutatványra szántam. Így végül sikerült találnom Pátyon egy megfelelő bringát, amit egy napos szombat reggel el is hoztam. Ja, előtte még megnéztem egy Giant trekking bicót Budaörsön, de azt végül nem hoztam el, szóval íme, ezt sikerült vásárolnom:

img-3950.jpg

img-3952.jpg

Nem egy makulátlan, megóvott darab (mint amilyen a Meridám volt, amit 13 éve vettem), látszik rajta a használat, valamennyire talán érződik is, de egyben van, feszes, és meglepően kényelmes. Ráadásul csak 15 rongyot kellett hozzátennem a Csepel eladási árához, hogy ezt megszerezhessem. És ami nagyon fontos, nagyon tetszik a színe is :) XL-es méretű a váza, ami nekem kábé pont megfelelő, de ennek ellenére egészen jól sikerült behajtogatnom anyám Yarisába, persze lehajtott hátsó ülésekkel, mert a megvételekor még nem volt meg az eladott Versóm utódja. Szóval most ez van, remélem, marad is egy darabig, és sok örömöt fog okozni. 

Címkék: retro

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr3918150900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása