Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Re: Today. Tomorrow.

RÁJEN 2009.05.14. 09:26

Főleg, hogy tegnapi eseményről lesz szó. De csak röviden. Megfigyeltem (magamon is), hogy azok, akik Matchboxokat (Hot Wheelseket, stb., mindegy) gyűjtenek, nagy előszeretettel szedik össze azokat a járgányokat kicsiben, amiket nagyban birtokoltak vagy birtokolnak. Mint írtam, ez rám is igaz, valszeg innen ered a valódinál kisebb méretű Bogarak és Volvók iránti beszerzési vágy. Az eggyel ezelőtti autóm egy 1996-os Corolla volt. 25 éves koromban került hozzám, akkor 4 évesen. Fehér volt, full-full fapad. Még villanyablak sem volt benne. Illetve egy extra azért igen, az motorosan állítható fényszórómagasság. Ennyi. De nagyon szerettem, a címben hivatkozott posztban talán említettem is, h soha semmi bajom nem volt vele. 1.3-as XLi kivitel volt, már a 75 lovas verzió (ha két évvel idősebbet fogok ki, akkor az 88 ló lett volna), de ment, mint a szél. Az indexes fórumon már láttam, hogy valakinek van ilyen kicsiben, elhatároztam hát jó rég', hogy nekem is kell. Tegnap megtört a jég, a Tescós játékboltban (a Régió valamiféle kirendeltsége) vettem egyet egy Celicával párban. Íme:

Mondo Motors gyártmány, Ikarus256 kolléga egyik utóbbi bejegyzésének szintén Toyota típusú tárgyához hasonlóan, és az is stimmel, hogy a durván 375 forintos darabárhoz képest egészen rendben van, részletes, jó a festése, csak a kerekek bénák (és akkor be is vezettem egy új cimkét, innentől az ilyeneket a noname felirattal találhatjátok). Hátul még a típusjelzés is oké, az én igazimhoz képest ez egy luxusverda, GLi, érted apám, nem ám a csupasz verzió. (Az igazi azért arányaiban laposabb, ez olyan batár egy kicsit.)

Érdekes viszont, hogy a Celica egy kicsit csalódás. Egyrészt béna a színe, de ezzel együtt tudok élni, úgyis kellett egy sárga autó az új SIKU utánfutóra ;) Másrészt - és ez fáj jobban - olyan sorjásak a kerékjárati ívek, hogy csak na. Plusz a sorjákat szépen (?) le is festették, hogy ne lehessen rongálás nélkül korrigálni a hanyagságok okozta esztétikai hibát. És ennek is béna a kereke. Lehet, hogy az lesz a sorsa, h szétszedem, és kap valami normális felniket, és ha már hozzányúlok, talán a színét is kitalálom. Mondjuk fehérre...

Egy-egy kép az igaziakról:

Szép napot!

Címkék: noname

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr251120788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommi 2009.05.14. 10:28:31

Mostmár tényleg irigy vagyok... Nálunk a Tescoban csak egy 50-es pakkot lehet kapni, de annak legalább a felét otthagynám...

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.05.14. 10:33:25

@Tommi: A budaörsi Régióban - és a Tescós boltjukban is - több verzióban kapható, kettes, hármas, négyes, ötös pakkban, Land Cruiserrel, Lexus-szal stb. Legalábbis így emlékszem. A 4-est hasonló okokból nem vettem meg korábban.

Tommi 2009.05.14. 15:58:26

Ó... Mire én eljutok Budaörsre...

Ikarus256 2009.05.15. 08:54:03

Az autó egész jó, de a kerekei nekem sem jönnek be. A helyedben megcsinálnám olyanra, mint amilyen neked is volt, akkor ki is tudod javítani a sorjákat.
süti beállítások módosítása