Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (181) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (166) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Amercom rendőrök 1:43-ban

RÁJEN 2009.06.04. 09:22

Nos, az előző posztban látható Impreza, illetve egy korábbiban szereplő Ford után nyolctagúra bővült az újságmellékletes rendőreim száma. Az autók aljára Amercom van írva, a gyártó természetesen kínai, de az igénytelenebbik fajta. Ezek az autók tipikus példái a többet kihozhattak volna belőlüknek. Fém kaszni, műanyag alj, többnyire műanyag fényszórók, szinte minden esetben nyitható ajtók, gumi(szerű) kerekek, rendőrfestés, országspecifikusan, nagyjából hitelesen. Mitől bénák mégis? Az összeszerelés minőségétől elsősorban. Sorják, illesztési hibák, letöredező kiegészítők, néhol szoruló tengelyek, fedési hiányosságok a festésben, gyakran elcsúszások, elmaszatolások. Az újságok, amik mellé adták őket (vagy amiket ezek mellé adtak) szóra sem érdemesek, öt perc alatt jobb cikkeket írnék, a képek pedig durván (és szarul) fotosoppoltak. Mondjuk a minden számban megtalálható tűzoltós sorozat nem annyira rossz, de az egésznek olyan töltelékíze van.

Nézzük az autókat - mármint amiket megvettem, mert van még bőven, illetve lesz is még pár, 24 részesre tervezik a sorozatot aztán sanyi. Az első ilyen járgányom a Ford volt, arról már tettem be képet, az a jobbak közül való. Másodikként a Renault Dauphine-t vettem meg, ez is elmegy:

Az új hatost (illetve ötöst, mert a Subi most kimarad) a Ponton Mercivel kezdem, de a részletes bemutatást most hanyagolom, egyrészt mert minőségileg ez az egyik leggyengébb darab (és most nagyot sajdul a szívem, mert egyébként nekem nagyon tetszik), másrészt mert nemsokára kezdődik egy tárgyalásom. Horst Tappert képzeletbeli papája minden bizonnyal még egy ilyen furcsa villogójú Mercivel üldözte a bűnt:

Időrendben valószínűleg az alábbi Mustang következne, amely a sorozat egyik legjobban összerakott darabja - talán a formájából és a festéséből adódóan egyszerűen nem tudtak rajta annyi hibát véteni, mint egy-egy "bonyolultabb" társán. Korrekt gép, és bár nem hasonlít rá túlságosan, nekem mégis a Robotzsaru autója jut róla eszembe:

Maradjunk még egy autó erejéig Amerikában, egy new york-i Ford Crown Victoria látható alább (be akartam ide is linkelni, hogy erről a modellről volt már szó többször is korábban, de rá kellett jönnöm, hogy úgy igazán nem is írtam róla semmit - úgyhogy akkor majd egyszer pótolom). A villogó egy kicsit ferde, de amúgy nincs nagy gáz, bár a kerekek lehetnének nagyobbak. Az autó a hosszával erősen kilóg a többi mellékletes sorából:

Az Egyesült Arab Emirátusokban állítólag ilyen Toyoták is szerepelnek a rendőrség kötelékében, nem tudom, majd megkérdezem a bátyám, aki ott dolgozik. Az mondjuk tény, hogy ott egy RAV4-es olyan, mint nálunk egy Alto, gyakran csak második, bevásárló autóként használják. Szerintem ugyanez lehet a rendőröknél is odaát, a gyengébben teljesítő kollégák kapják a szar Toyotát, az ügyesebbek alá bajor vasat tesznek. Fene a pofájukat...

A végére pedig egy japán-magyar koprodukció, az újság szerint a megboldogult autópálya rendőrség szolgálatában két ilyen Nissan Z dolgozott tesztüzemben, bár én ennek nem találtam nyomát a neten - de ettől még lehet igaz. Kicsit mintha meg lenne emelve a futómű, jobb lenne egy laposabb kivitel, de összességében elviselhető a modell minősége:

Hát ennyi most, elvileg lesz még valami Volvo is később, illetve fájó szívvel hagytam ott a boltban egy rövidebb és egy hosszabb Land Rovert (nem ilyet), no meg egy angol Jaguárt, de a keret csak ennyire futotta. Két kötelező videó a végére: 

 

Címkék: mustang police noname

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr861162782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommi 2009.06.04. 13:05:19

Én azt a számot vettem meg, amihez egy francia Matra DJet 5S járt. Csak azért csábultam el, mert szeretem ezeket a "régen volt, igaz sem volt" autókat :)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.06.04. 13:06:55

Azt én is láttam újságosoknál is, de mivel nem annyira ismerem a Matrát (csak a Ranchót mondjuk), ezt kihagytam. De szép darab, az nem kétséges...

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.06.04. 14:01:58

A Policecars.hu-n van kép a Nissanról.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.06.04. 14:08:19

@Sam. Joe: Én ott nem találom a Nissanok között. HELP!

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.06.04. 19:34:13

Áhh, bocs, rosszul emlékeztem! Csak a TT-kről van.
süti beállítások módosítása