Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (79) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (181) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (166) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Megvan az arany!

RÁJEN 2024.04.06. 10:00

shutterstock_2401708403.jpg

Aki követi ezt a blogot, úgy értem, rendesen, tehát olvassa is a posztokat, annak talán nem újdonság, hogy szeretem, ha az autóim alatt normálisan kinéző felnik vannak. Anno a Ventóra BBS-ek kerültek fel utólag, a Hondára ATS Cup kerekek, amiket ráadásul én újítottam fel, a Toyotára egy csodás szürke Speedline szett, de a Volvo sem azokkal jött ki a gyárból, amikkel én használtam, sőt anyám Yarisa sem úszta meg, szóval ez nálam mindig téma. Nyilván nem lehetett ez másként a Subarum esetében sem, amin amúgy egy normálisan kinéző, bár kissé lepattant, hétküllős garnitúra volt, egészen mostanáig. Az autót klassz állapotú nyári Michelin gumikkal vásároltam, amikkel - és most, kérlek, ne szidjatok! - lehúztam a telet is, de már abszolút tervben volt a váltás négyévszakos gumikra. Viszont a 15-ösök helyett 16-osokat szerettem volna, ez meg ugye azt is jelentette, hogy teljes kerékcsere következhet csak. Szokás szerint online találtam négy, eléggé használt felnit, ezúttal OZ-t, azon belül is OZ Racing F1 típust, hátha valakinek mond valamit, nekem nem sokat. Elvileg tök oridzsi, csak karcos, horzsolt, csúnya állapotban, viszont ennek megfelelően baromi olcsón jutottam hozzájuk, le sem merem írni, mennyiért. Így nézett ki mind a négy:

img_5343.jpg

img_5344.jpg

No de egy Subaru alá az aranyszínű kerekek valók, még akkor is, ha az a Subaru nem kék, szóval vásároltam két flakon arany felnifestéket is, és nekiálltam festegetni:

img_5341.jpg

img_5342.jpg

Hát azért közelről látszik, hogy nem egy profi műhelyben történt a felújítás homokfújással, porfestéssel, fényezéssel és lakkozással, de én ismét nagyon büszke vagyok az alkotásomra, nagyon-nagyon tetszik a végeredmény! És akkor tessék, íme, lássátok a saját szemetekkel, hogy mutatnak az alkotásaim az autó alatt:

img_5636.jpg

img_5638.jpg

img_5639.jpg

A 16-os mérettel elégedett vagyok, nem akartam nagyobbakat, a gumik pedig végül 205/55-ösök lettek (amik ma már bizony ballonosnak számítanak, látszik is, hogy elég magas az oldalfaluk), az Uniroyal All Season Expert 2-es típusból - szívem szerint valami nem túl drága japánt szerettem volna, Toyót vagy Yokohamát, ha már egy japán autóról van szó, de a döntést erősen befolyásolta, hogy amikor kerestem, épp az általam még sosem tapasztalt Uniroyalból találtam árban is pont megfelelőket. Remélem, beválnak majd.

Részletkérdés, de annál fontosabb: a kicsit nagyobb méretű kerekek miatt a pótkereket is le kellett cserélnem, mivel úgy tudom, egy négykerekes autónál nem lehet semennyi eltérés sem a méretek között, még pár km erejéig sem, mert elnyírja az osztóművet, váltót, mittomén, még mit. Szóval kerestem gyorsan online azonos méretű egydarabos (nyilván használt) gumit és felnit, beszereztem, szerencsére mindkettőt tudtam itt a kerületben, a gumisnál összerakattam, behajítottam a helyére, pont befért, szóval ez a projekt most akkor ezzel le is zárult.

Nemsokára pedig megyünk a már jóval korábban beharangozott 100 ezres nagy szervizre vezérlés- és kuplungcserével. Remélem, marad utána még valami kenyérre és vízre...

Címkék: subaru picasso

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr318327157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2024.04.06. 14:25:37

Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!"

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2024.04.08. 18:43:15

@Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így.
süti beállítások módosítása