Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Hosszú hétvége

RÁJEN 2009.08.21. 15:26

Gyerekkoromban őseimmel többször is mentünk lakókocsival nyaralni. Nem tudom, innen-e, de megmaradt egyfajta szeretete bennem az utánfutók e kényelmes típusa iránt, de úgy általában is gyűjtöm a kis utánfutókat. Jó múltkor a vaterán szörföltem, amikor felfigyeltem egy eladónál egy igazán pofás Siku lakókocsira. Böhöm nagy, kéttengelyes "ház", és csak 500 Ft volt, így leütöttem, mielőtt akár csak megvizsgáltam volna a képeket rendesen. Utólag persze láttam, hogy a felső rész elég kopottas, de már akkor megfogalmazódott bennem a terv, hogy ezen majd segítek. Előbb a "felújítás" előtti, majd alatta az utáni állapot. Tetszik nagyon a végeredmény, és nem is kellett agyondolgoznom magam, lefúrtam a szegecseket, szétszedtem, mindenféle kaparászás és oldószerezés nélkül csak ráfújtam két fehér réteget a felső részre, a belsejét (ami egyébként piros, de igen részletes, kis konyhával, zuhanyzóval, ággyal, "nappalival") és az ablakokat lemostam, összeraktam és kész is volt. A valóságban jó partner lehetne egy igazi hosszú hétvégézéshez!

A Sikunál maradva: beszereztem egy csodásan szép Citroen Traction Avantot is a német gyártótól. Ilyenem régen volt Matchboxba, és talán még lesz is, szóval innen jött az ötlet. Mondhatni, tipikus Siku, igényes, részletes, masszív darab, ráadásul nyílnak az első ajtók, pont ahogy kell, azaz hátrafelé. A visszapillantó pedig a helyén van, azaz lent, középen a műszerfalon, így Maigret felügyelő sem köthetne bele:

A következő delikvens már nem Siku, hanem Jada. A szörfös sorból hiányzott eddig a Hebmüller (Type 14A), amit szerencsére Sam.Joe jóvoltából sikerült pótolnom. Vagány kis gép, és bár nem csomagtartón szállítja a deszkát, de egy magányos szörfösnek pont megfelel.

Megnéztük ma az Ecseri piacot, no nem MB-beszerzésileg, hanem csak úgy. Azért láttam két kisautót, amikre rá is kérdeztem, az egyik egy magyar AMX Javelin volt, nagyon kopott, de egyébként összességében jó állapotban, a másik egy HW Minitrek Camper volt, közepesen kopott állapotban, de nagyon görbe tengelyekkel. Mindkettő remek felújítási alap - lehetett volna, ugyanis az elsőért 500 forintot, a másodikért ezret kért az eladó. Mindkettő pont egy nullával haladta meg így a rájuk szánt forintösszeget, a második eladó ráadásul ki is oktatott, hogy mit képzelek, nem lehet mindent gombokért megvenni. Mondtam neki, hogy ő kérdezte, mit adnék érte, nem magamtól mondtam, az ár közlése után csak annyit mondtam, hagyjuk, mert egyértelmű volt, hogy 900 forintot nem fog engedni! Őrület :)

Visszafelé be kellett menni a madarasteszkóba bevásárolni (remélem, mindenki tudja, hogy ez a legolcsóbb hiper, nem a teszkó), és a játéksorok megsasolását természetesen nem hagyhattam ki. Jól is tettem, mert bár csak részben, de itt is megjelentek a 2009-es legújabb Matchboxok. Volt új-régi Mini, zöld Shelby GT500 tető nélkül, piros T2-es, meglepően sok téves feliratú bliszter, de Ford mentőt és Olds Vista Cruisert sajnos nem sikerült vásárolnom. Viszont meglett a McLaren SLR és kapott egy párt a GT3-as Porsche is, ami számomra egyáltalán nem jelentett csalódást. (Belsőség az új RS-ről.) Ja, pótoltam egy Chevy Van-t is, mert ebből a korábbi változat bár megvolt, nem tetszett festésileg, így az ma már katonai egyenruhában pompázik, ez viszont nagyon jól eltalált mintázatot kapott a Matelltől, marad is így. Most - főleg a fenti linkek fényében - akkor ezekről nem is írok, álljanak itt csak a képek - amik, mint tudjuk, többet mondanak ezer szónál ;)

Na, jók legyetek, irány a strand!

Címkék: volkswagen matchbox bogár vw vatera picasso siku jada toys

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr551328130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása