Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Corgi után szabadon

RÁJEN 2009.09.23. 09:15

Az érdekességek közé kell soroljam az alább bemutatandó két járgányt is. Ugyanis hasonlóan pár másikhoz ezúttal is Corgi-felmenőkkel rendelkező darabok következnek a Hot Wheels-től. Az egyik egy kombi Merci (300 TD), a másik egy XJ40-es Jaguar. Ez utóbbi típus 2008. decemberében szerepelt utoljára ezen a blogon, így épp ideje volt, hogy megint feltűnjön.

Mindkét kisautó elég furcsa darab. A Merci alján ennyi van: MERCEDES 300 TD, egy HW logo és Made in China. Semmi más, még a kis kipufogó-imitációk is hiányoznak, mindössze két ilyen hossz-merevítőnek tűnő kitüremkedés látható. Rugózás semmi. De ami igazán érdekes, az az alváz csatlakozása a kasznihoz hátul: hát én ilyet még láttam, amióta kétágú vagyok. Az odáig oké, hogy az alváz felmegy, majd rendszám formájában rögzül (lásd a kurrens Majorette Bimmert), de hogy ezzel együtt egy szürke ágyneműs fiók is megjelenjen a szerencsétlen kombi hátulján, ráadásul félig kihúzva, az arcpirító. Bár ha ez koncepció volt, akkor ugye nem hiba, de van egy olyan érzésem, hogy ezt elbaltázták. Oké, nem érthet mindenki mindenhez, ki ebben jó, ki abban, de aki ezt kitalálta, annak szerintem valami mással kellene pénzt keresnie...

A lámpákat azért kifestették, elöl egyben a hűtőráccsal, de ez nem zavar. Sőt valójában nagyon is szemrevaló a modell, kellőképp széles, nem túl magas, illő kerekekkel. Belül az ülések aránylag rendben vannak, a kormány egy nagy pizza, mindegy, ez van. A színe sem rossz szerintem.

A Jag színe is jó, olyan elegáns. Ez már sok küllős kerekeket kapott, de a fentiek nagy része itt is elmondható: nulla az alja, még a Merciénél is nullább (csak HW logo és Made in China felirat van!), nagyon egyszerű elöl is és hátul is a plusz festés, szépek az ülések, ronda a kormány.

Van egy remek Woody Allen-film, az Agyament Harry, na abban van, hogy az egyik főszereplő életlenné válik. Nagyon vicces. Ez történt az első képpel is, bocs, későn vettem észre.

Vicces, hogy látszik a belső műanyagban a nyitható ajtók mechanikájának hagyott hely – eredetileg a Corgi tudtommal csak rendőrben készítette el ezt az autót nyitható ajtókkal. A nem-rendőrük így néz ki. A kormány viszont a jó oldalon van, de nagyon messze az üléstől. És ez sem rugózik, de a Mercihez hasonlóan remekül gurul. Mindkettőjük hátsó ablakába jutott kis HW-logo.

Mindkettőből szeretnék még Majorette-változatokat is, illetve (azaz mondjuk másodsorban) Sikukat. Idővel.

Na, jók legyetek, és ne feledjétek, nemsokára péntek! :) Komoly vidámság a végére:

Címkék: mercedes hot wheels

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr801401191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2009.09.23. 10:47:54

A Merciért tényleg kár:(( Mikor megláttam, csodálkoztam is, hogy egy ilyen Merga alá hogyan kerül HW kerék. A Jag-re ráférne egy alapos ültetés:)
Továbbra is azt kell mondjam, hogy az ablakmatrinya nagyon tetszik, jó ötlete volt a HW-nek.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.09.23. 11:22:55

@pman: A Mercinél a kispolcot lehet, hogy levágom valami pengével, legalább, hogy szintben legyen. Majd meglátjuk. Addig nem nézegetem hátulról. A matrcica nekem is szimpi.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.09.23. 12:24:07

Ti ehhez nem értetek, a HW-k ott hordják a kukijukat. 8-) Tényleg nagyon gáz, nyesd le!

Bog Zoo (törölt) 2009.09.23. 21:43:06

Szerintem is vágd le, ez így iszonyat ronda. Nekem van egy felújított Majortette Jaguarom, majd bemutatom. Annak nyithatók az ajtajai. Szerintem az lesz a kövi post, hogy az alapján csinálta-e a HW.

Ikarus256 2009.09.28. 16:16:34

Kár a Merci kihúzott fiókjáért, mert azt leszámítva szép autó.

(Most vettem csak észre: "Rájen Showroom" - tetszik! :-D)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.09.28. 16:24:03

@Ikarus256: Ha sikerül amputálnom, majd megmutatom a végeredményt. Ha elcseszem, akkor nem :)

Ikarus256 2009.09.28. 17:05:29

@RÁJEN: Nem lehet elrontani: ha rossz lesz, nyomtatsz rá egy rendszámot, és nem is látszik a kókányolt rész. :-)
süti beállítások módosítása