Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (181) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (166) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.

RÁJEN 2024.02.17. 10:00

porsche_928.jpg

A minisorozatom második, és egyben utolsó előtti részében ismét két kisautót mutatok. Mindkettő viszonylag friss a Hot Wheels kínálatában, és ehhez képest mégis elég hamar sikerült bezsákolnom őket, pedig nem kellene nekem már ilyesmiket pénzért venni, hiszen az észérveknek engedve egy ideje elengedtem már ezt a gyűjtést, de a vér nem válik vízzé, az értelmetlen dolgokra történő pénzköltés nem olyan, hogy csak úgy abba lehet hagyni :) Ha már kicsiben megcsinálták a 911-esből és a 914-esből is az off-road változatot, akkor már nem is olyan meglepő, hogy a 928-as is sorra került. Ráadásul ennek a kisautónak a megvásárlásával már nem csak Siku-ban, Matchboxban, és Polistilben hanem immár Hot Wheels-ként is meg tudom mutatni ezt a remek modellt:

img_5248.jpg

img_5249.jpg

Tavaly volt 75 éves a márka, a bliszter bal felső és a kisautó hátsó sarkában lévő szám erre utal, de sokkal fontosabb most, hogy a felkerült egyéb dekorációk mind valósak, nem fantázianevek. A poszt legelejére betett kép a bizonyíték, hogy még a 928-asból is lehet terepre való autót készíteni, de azért ideálisnak nem mondanám. Kicsiben mindenesetre nagyon szépen megmintázták a formát és a kiegészítőket is, mint a ködlámpasort az elején, az emelést és a sárfogó gumikat az első és hátsó kerekek mögött. A fekete felnik jól állnak az autó alatt, ahogy a német zászló is versenycsíkként az ezüst fényezésen. Direkt lefotóztam az elejét is a kisautónak, hogy lássátok a csodás Hella-lámpákat - és pont ezek fényében (fényében, érted, lámpák, fény) zavaró, hogy a normál fényszórók nem kaptak extra tamponozást. De nem akarok panaszkodni, nagyon tetszik ez a járgány így, ahogy van. És a következő Merci is:

img_5251.jpg

Ezt már régóta szerettem volna bezsákolni, de nyilván sehol nem futottam bele, kivéve persze a múltkor említett óbudai börzét, ahova amúgy azzal a szándékkal mentem, hogy pár ilyen régebben kinézett darabot meg tudjak venni, optimálisan egy magammal vitt ötöspakk beszámításával. És szerencsémre sikerült is így leboltolni, a pakk maradt, és a tematikus kis sorozatom alanyai meg jöttek velem. (Kicsit persze muszáj voltam némi készpénzzel is rásegíteni.) A 89-es 560 SEC még éppen befér a 80-as évekbe. Igaziban szerintem sosem láttam ilyen autót, valószínűleg emlékeznék ezekre a brutális szélesítésekre, amit kicsiben szerintem nagyon jól sikerült átadni, de emellett a kisautó színe és a felnik a legerősebbek, egy prémium sorban is simán el tudnám képzelni ebben a kivitelben. Gondolom, lesz majd még ezüstben is, ahogy az E500-ast is kihozták így, de nekem ez elég, ennél biztosan nem lesz feljebb. Még a Matchboxnál is jobban tetszik...

mercedes_amg.jpg

Egy hét múlva jön a harmadik, befejező rész. Addig is minden jót!

Címkék: retro mercedes hot wheels

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr2418313225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2024.02.17. 12:16:31

560SEC-et egyetlen élő ember vett rendesen boltban, tüskéről: Andris. Az összes többit még a kartonból kihiénázták a skalpolók.

Ződ2000 · http://egzostive.com 2024.02.19. 17:00:23

A főképen szereplő 928-ast volt lejhetőségem élőben is látni (a párizsi autószalon betétkiállításán: egzostive.com/legendary-roads-2018/ ). Nem kis mutatvány egy ilyan autóval világ körüli útra indulni, aúgy saját honlapjuk is van.

Bár a személyes kedvencem az az argentin Zapp család akik egy 1928-as oldtimerrel járják a világot (ne kérdezd mit kezdenek a gyerekek iskolázásval :) )

Én '17-ben futottam össze velük Brüsszelben de még évekkel később is járták a világot...

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2024.02.19. 17:18:35

@Sam. Joe: Nagy segítség ez a magyar családoknak :/
@Ződ2000: Ha egyszer világ körüli útra mennék, biztosan nem ezt az autót választanám. Hanem a sajátomat.

Ződ2000 · http://egzostive.com 2024.02.19. 19:29:38

@RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :)
süti beállítások módosítása