Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

ML-kedés

RÁJEN 2009.11.04. 11:10

Arra gondoltam, hogy itt az ideje egy újabb összehasonlításnak. Ezúttal a Mercedes M-osztályú luxusterepjárója lett az áldozat. Matchbox vs Realtoy. Óriási küzdelem, titánok harca... Ugyanis mindkettő nagyon tetszik.

Mindkettő felül fém, alul műanyag. A MB harsányabb metálfénnyel és vonóhoroggal, a Realtoy szép részletezéssel felvértezve indul a csatatérre. A kerekek mindkét kisautó esetében rendben vannak, de a szubjektív mérleg nálam a Realtoy felé billen, még ha amúgy a kedvenceim közé is tartozik az ötágú MB-felni, azonban a MB rugózik is, ami jó pont, ráadásul nem is rosszul. A belterek tekintetében egál a küzdelem, de a MB lehúzta az első ablakokat, hogy jobban belássunk, ennyi csalás belefér. (A képek egy része itt is kinagyítható.)

Összességében?

Realtoy. A MB arányai magában nem (annyira) zavarók, de egymás mellé téve látható, hogy túl magas. Hosszra ugyanott van a kettő, a MB-nál még talán jobban is tetszik az övvonal magassága, de onnantól megcsúszott a ceruza... Nem mondom, hogy kár érte, mert nem ilyen súlyos a helyzet, továbbra is bejön a Matchbox, de az én szememben ez az apróság elég ahhoz, hogy egy fokkal jobban tetsszen a Realtoy verziója. Vélemények?

(Szolgálati közlemény: a Minis posztot frissítettem!)

Címkék: mercedes matchbox realtoy

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr611497978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikarus256 2009.11.04. 12:16:48

A realtoy sokkal részletesebb: díszléc lefestve, lámpák, hűtőrács, típusjelzés, rendszám, hátsó szélvédő fűtés. Sajnos a Teszkó emelte az árukat, ha jól emlékszem 300 Ft. De még így is olcsóbb, mint egy Matchbox.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.11.04. 12:19:24

@Ikarus256: Na, ez a másik ar arányok mellett. A héten már láttam Realtoy Fire Chief BMW-t is, de még csak készletben. Az is kéne...

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2009.11.04. 16:39:43

A Realtoy a nyerő szerintem is, de a megjelenésük időpontja közti időkülönbséget is figyelembe kéne venni.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2009.11.04. 19:17:58

@RÁJEN: Mostanában az MB is gazdagabban díszit, és az ablakok is részletesebbek, bár tény, hogy az RT a kezdetek óta, de a lámpái még most sem olyan részletesek. Én emiatt gondoltam.
Most tűnt csak fel, hogy az MB a D oszlopot is elrontotta, az nem volt fényezve, ha jól emlékszemm még egy pont az RT-nek.
süti beállítások módosítása