Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (181) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (166) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Kombi új évet!

RÁJEN 2024.01.06. 10:00

kombi_1.jpg

Az év első posztja, a blog régi fényét idézve, Matchboxokról szól. A régi fényről meg csak annyit, hogy december 8-án elfelejtettem megemlékezni arról, hogy 15 éves lett a blog... Na mindegy, haladjunk. Ennek a posztnak a végén írtam, hogy nagyon jó lenne majd beszerezni a MB első kimondottan kombikat tartalmazó ötöspakkjának folytatását, és egy január harmadikai Árkád-látogatás során sikerült is. Mutatom is rögtön:

img_5142.jpg

A csomag fénypontja számomra egyértelműen a zöldséges Merci narancs színben, de a Jeep is nagyon tetszik, jól összeáll a fehér alapfestés és a woody oldaldekoráció (no nem mintha a bordó premiermodell ne lett volna legalább ugyanilyen jó). Bár ez mai értelemben kevésbé vehető kombinak, mindegy, elfogadjuk. Van benne egy Mini Van is, ez szintén helyes, és V60 is van, szóval minden van. A linken szereplő Volvónak szebb a színe, de ennek az újnak az előzőhöz képest az a nagy előnye, hogy ezt még nem adtam el ;) Ja, egy másik szettben van még egy ezüst is belőle, jut eszembe. A pakk még tartalmaz egy fekete Mini Countrymant is, amelynek egy szebb színvariációja szeptemberben szerepelt itt a blogon, de akkor sem beszéltünk róla sokat, ahogy most sem fogunk - nem jön be annyira, de még mindig ezerszer jobb, mintha egy bármilyen fantáziajárgány került volna be. Tetszik ez az ötöspakk, ezért is vettem meg, és továbbra is próbálom ezt a csapásirányt tartani, hogy nem veszek meg minden szart, inkább csak ilyesmit, aztán majd meglátjuk, mennyire sikerül. A gazdasági helyzet(em) miatt szerintem nem lesz nehéz :)

Címkék: retro volvo mercedes matchbox

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr5118294337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2024.01.08. 04:19:36

Boldog blogszülinapot! Kombiság jó!
süti beállítások módosítása