Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (783) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (79) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (181) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (84) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (239) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (166) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Hármasban

RÁJEN 2009.11.16. 12:29

Egy időben a fenti úr is a hármas számra szavazott (bár azóta inkább a hetes a szerencseszáma), ráadásul pont akkoriban, amikor én is ennél a csatornánál csináltam a marketinget, így az itt látható hirdetés részben nekem is köszönhető :) Kattintsatok a tovább gombra, hogy más hármasokat is lássatok!

Bizony, hármas BMW-k a mai szereplők, a fenti a Tomica, az alsó a Hot Wheels jóvoltából, ez utóbbi egyébként született Corgi. Mármint ez is. Az igazi modell bemutatását ezúttal is ellustálkodom, maradjunk annyiban, hogy a bajorok legsikeresebb sorozata, méltán. A Tomica az E21-est készítette el kicsiben, a HW (Corgi) az E30-ast, mindkettő szívemnek (és szememnek) kedves modell. És mindkettőnek nyílnak az ajtajai, ami a HW esetében nagy szó, de mivel átvett modellről van szó, már nem is annyira.

A Tomica széles sportfelniket tett az autó alá, amik igen jól állnak neki, de létezik ez "normális" kerekekkel is, ahogyan azt egy szaktársnak is jeleztem nemrég, nekem mindegy volt, csak meglegyen. A hátsó lámpákat mondjuk kifesthették volna, de így is tetszik. (A Tomica BMW képei kattinthatók.)

A Hot Wheels kisautója is bejön - a rendkívül harsány festés ellenére. A szoknyák igen jól állnak az autónak és a felni is tetszik, amit választottak hozzá.

Most már mindenféle hármasom van, de a Matchbox E30-as kabriója valahogy kimaradt eddig, ha pótolom, szólok!

Címkék: hot wheels tomica

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr111528999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bog Zoo (törölt) 2009.11.16. 13:19:40

Gyönyörűek! A BMW-kből nem mind tetszik, de amik igen, azok között vannak ezek is :-D

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.11.16. 13:23:32

@Bog Zoo: Köszönöm, eléggé egy véleményen vagyunk BMW-ügyben :)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.11.16. 13:38:55

A plakátfiú miatt éppen-hogy-csak majdnem nem kattintottam tovább, de volt egy sanda gyanúm, hogy a hármasból valami más sül ki a végére. Naszóval! Hé, ezek a bömbik jók! Ha végre sikerül valamelyest beérni magam a melóval, akkor előveszem azt a Gama E30-ast, amit méretaránya ellenére - nagyobb, mint 1:60 - őrzök.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.11.16. 13:45:31

@Sam. Joe: Én nagyon bírom a Hajóst, és mint ilyen, mindig csodálkozom, hogy valaki nem... Amúgy meg a tag-ek ilyenkor mindig árulkodók :P (Gama E30? Fincsinek hangzik.)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.11.17. 10:42:46

Alapvetően tehetséges, jó humorú embernek gondolom én is, csak a közelmúltban volt pár olyan politikai megnyilvánulása, ami miatt nagyot csökkent az élvezeti értéke a szememben. 8-(

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.11.17. 10:45:46

@Sam. Joe: Én azt szereptévesztésnek gondolom. Szerintem már ő is. (A hétvégén felfedeztem, hogy a Comedy-n megint adják a Magánszámot, azt a műsort, ami bár csak 8 adást ért meg, mégis a legjobbja volt.)
süti beállítások módosítása