Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (783) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (79) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (181) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (84) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (239) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (166) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

S2000

RÁJEN 2009.11.17. 09:16

De nem Honda. Hanem Toyota. Merthogy végre meglett a Majorette Corollája (kicsit lazán kezelik odakint ezt a Corolla-Auris kérdéskört, legalábbis az S2000-es versenyautó vonatkozásában), annyi idő után. Amikor láttam a boltokban, cirka fél éve, csak pakkban lehetett megvenni és sokalltam az árat. (Bezzeg mást lehetett külön venni.) Úgy gondoltam, ej, ráérünk arra még, majd csak kijön szingliben is. Ha jött is, engem elkerült, így kénytelen voltam más eszközökhöz folyamodni. Végül Breki szaktárs sietett a segítségemre és egy mérsékelten bonyolult logisztikai művelettel a kisautó végül megérkezett hozzám. A csomagban még két 928-as lapult, de azokról majd egy másik blogon olvashattok. Íme hát, amire oly' sokat vártam:

A képeket nézzétek el nekem, tegnap üzemeltem be az új állványomat, ami valójában nem is az enyém, hanem egy kedves kollégámé, ő viszont kihasználtság hiányában a rendelkezésemre bocsátotta, de még nem sikerült az elhelyezést és az optimális zoom-ot belőnöm, így a képek nem lettek 100%-osak... Az utolsó mondjuk elmegy.

Tovább után pár kép még az igaziról, köztük Alain Prost jégautója - aminek mind a 4 kereke kormányozható. Ugyanaz a Val Thorens felirat látható a Majorette-en is a rajtszám felett, mint az övén (legalsó kép).

Ezen a videón pedig az látszik, milyen az valójában, amikor megy:

Az egyik komment: "not bad for a shopping trolley" :D

Szép napot!

Címkék: majorette

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr311531138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2009.11.17. 10:36:55

Jól megcifráztad a beszerzését. Néztem én is a múltkor a tecsóban a Majo-kat, hátha látok Porsche-t, de kb 4 féle autóra korlátozódott a választék.
Jó lenne, ha már ott tartanánk, hogy olvashatnánk a 928-ról is :-)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.11.17. 10:43:52

@pman: Ha nincs ló... :) Ilyenkor szokott az lenni, hogy valami nagy nehezen beszerzek, erre egy pár nappal később valahol belebotlok, ahol hegyekben áll, természetesen jóval olcsóbban. Ez ilyenkor a méreg.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.11.17. 15:05:32

@pman: Köszi, integrálom is nyomban! :)
süti beállítások módosítása