Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Olaszországból, szeretettel

RÁJEN 2010.01.09. 13:52

Még mindig tart az akció, de ezek nem az Arénából, hanem a budaörsi teszkóból származnak. A sárga Ferrari az egyik kedvenc, a kis édes (hathengeres) Dino, aminek a zárt verziója a Minden lében két kanálból lehet ismerős, ilyet vezetett benne ugyanis Tony Curtis; a bordó pedig egy GTO, a múltkori páros 308-as felének édes tesója.

Azokhoz képest nem sok újat tudok elmondani, maximum annyit, hogy ezek nem a szabvány piros színt kapták - amire azt kell mondjam, sajnos. Jópofa a sárga, persze, a Dinóhoz passzol is, de ezt a bordót nem tartom egy telitalálatnak. Azért mondjuk a rossztól szerencsére messze van, meg fogom szokni :) A részletezéssel semmi baj, a kis sárga még kis Pininfarina-feliratokat is kapott a két oldalára:

Egy kép az új párosról:

Végül pedig egy csoportkép:

Szép maradék hétvégét!

Címkék: hot wheels

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr811658962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.01.09. 17:57:26

Szegény Dino! Az egyik legszexibb Ferrari, de ezekkel a bazi kerekekkel... Jajj, jajj, jajj!

Bog Zoo (törölt) 2010.01.09. 18:01:32

Szépek, bár a Dino egy kicsit magasnak tűnik.

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.01.09. 18:20:03

A HW megalkotta a Ferrari Dino terepjárót :-) Ez egyenesen egy Ferrari SUV! :-) A kifordított felnis "hülyegyereklada" és a Toyota "tehén" 4runner rémálomnászából létrejött alvázra a HW rácuppantott egy Dino kasztnit. A Ferrarinál meg jóváhagyták. Egy ilyen nagy nevű cég megteheti hogy részegen döntsön az official product-jairól :-) Nekem is kell egy ilyen Ferrari SUV, eszméletlen nagy poén :-) Hol is lehet kapni? :-)

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.01.09. 18:26:00

A többi amúgy szép, nagyon tetszenek, az előző kettő is és ez a GTO is kifejezetten. Az elcsúszott festésekért még egy kicsit le kellene törni a kezüket, de amúgy nagyon szépek, komolyan. Csak kicsit oda kéne figyelni a tamponáló gép kalibrálására. Kis sárga Hongwell oda tud figyelni, reméljük a HW is eljut ide hamar. Meg azt nem értem, miért csak akkor kínozzák magukat a részletekkel amikor egy ilyen különleges sorozatot adnak ki. Más esetekben is klasz lenne a részletes festés... És tényleg nagyon szépek a Ferrarijaid. Holnap én is megnézem hátha van még belőlük :-)

Tommi 2010.01.09. 20:53:06

A Váci úti Tesco-t tudom ajánlani, ott is van pár darab.

A GTO nem tetszik. Az eredetin csak szélesebb volt a kerék hátul, ha jól tudom. De ezek az eltérő átmérők...

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.01.09. 20:56:42

@Sam. Joe: A szexi jó szó! A széles kerekeket én sem tudom mire vélni, de mivel azokat alapjában véve (is) kedvelem, sőt a Majorette bumszli-sorozatában sem zavarnak, itt sincs velük nagy bajom.
@Bog Zoo: Írjuk ezt is a kerekek számlájára! ;)
@PeterBlau: Persze, terepjáró, de akkor hol vannak a rücskök? :) Ilyen slickekkel nehéz lenne kimenni a szőlőbe... Az elcsúszott kis részletekkel én is mindig a fotózáskor szembesülök, valahogy amikor veszem ezeket, sohasem tűnik fel, vagy ha esetleg mégis, nem tulajdonítok neki túl nagy jelentőséget. Mint ahogy most sem. Több is veszett Mohácsnál.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2010.01.09. 21:50:50

Egyetértek Tommi-val, a GTO-t sikerült agyonvágni azzal a hátsó kerékkel, amúgy nagyon szép lenne, kár érte.
A Dino-ba inkább bele sem megyek, egyszerűen nagyok hozzá ezek a kerekek, a Daytona mértékéig néz ki jól, mondjuk ennél a kasztni sem sikerült túl szépre.
Még mindig a jégkrém mobil a nyerő, pedig sokáig a GTO tetszett a legjobban az olasz ócskavasak közül.
/Hozzáteszem, én ügye Ferrari alól fel vagyok mentve./

Andrew0807 · http://matchboxmemories.hu 2010.01.10. 11:46:29

Mindig nagy probléma nekem is a felemás kerék.A 2010-es mustangnak jó volt erre a shelbynek meg már megnint nagyobb hátul.Én a 612 scaligettit kerestem de sajna nem láttam sehol.:(

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2010.01.10. 12:04:16

@Andrew0807: Ha jól emlékszem, Duna plaza Smart boltban még kettő is volt kedden, de ügye ott nem öccázé mérik.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.01.10. 12:32:37

@PeterBlau: LOL! Amúgy látnád az officiális Lamborghini Maisto-kat! Azokhoz képest ez már AutoArt szint.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.01.10. 18:43:59

@pman: Az 'agyonvágnival' én egyáltalán nem értek egyet, de ez már erősen szubjektív, amiről nincs sok értelme vitázni. Nekem bejön így is - különben nem vettem volna meg :P
@Sam. Joe: Ezt akkor most fogjuk fel a HW dicséretének, és így mindjárt pozitív a mérce. Azoknak is megvan amúgy a létjogosultsága, pár Maisto Ridez és hasonló modell kimondottan tetszik is, nem beszélve pár JADA-alkotásról, mint amiket már itt is volt szerencsém bemutatni. Más világ, tény, de kellő idegállapotban nagyon szimpatikus tud lenni.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2010.01.10. 19:07:57

@RÁJEN: Nem csak kimondottan az átmérőre gondoltam, hanem a nyomtávra is az első kerékhez képest, de az alsó képen jól mutat, ott nem látszik XD
süti beállítások módosítása