Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (783) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (79) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (181) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (84) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (239) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (166) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Orosz vas

RÁJEN 2010.03.21. 17:15

A gyárlátogatás után akadt még program. Sok évvel ezelőtt hallottam valahol, hogy Nyíregyházán van valami katonai autóbontó. No, az indulás előtt rákerestem, és meg is találtam. Másnap a GPS segítségével a valóságban is. A bontó területe hatalmas, a járműpark szintén, de bontó lévén jó részük siralmas állapotban van. Érdekes volt ám ezeket a böhöm jószágokat így lepusztulva látni, hiszen nem volt az olyan régen, amikor nem egy közülük bizony hozzátartozott a magyar utcaképhez. De hagyjuk a politikát :) Nem is koptatom a klaviatúrát tovább, beszéljenek a képek, kattintsátok őket bátran!

Már zárás után értünk oda, persze, vidék, péntek, ott 4 után már nincs élet, de mégis bejutottam, és hála a ténynek, hogy tavasszal jóval később sötétedik, meg is tudtam örökíteni ezt-azt. A biztonsági őr abszolút készséges volt, a fényképezőgépemet és a lelkesedésemet látva kifejezte őszinte sajnálatát, hogy nem egy hete érkeztem, ugyanis akkor vitték el a Krazokat. Hogy ez pontosan hány darabot jelentett, sajnos nem tudta megmondani, de mindegy is, így jártam, valóban nem volt egy sem már. Elmondta továbbá, hogy ha valami kell, csak szóljak, a főnök akár le is vizsgáztatja azt, ami tetszik. Ott is ez volt, itt is ez lesz akkor a végszó, kellemes maradék hétvégét!

Címkék: military carspotting

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr571857032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.03.21. 19:11:02

Ilyen GAZ-66-os rádióskocsin teljesítettem szolgálatot a seregben. Iszonyú jól fűti a bodegát a benzinkályha, de valahogy nem sírom vissza az élményt.

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2010.03.21. 19:49:22

Szívfájdító látni ezeket a vasakat így pusztulni:-( Nálunk, a Kinizsi Pál laktanyában Maz 537/543-asok voltak, valóságos szárazföldi csatahajók:-) Egyszer láttam, hogy egy T55-t egy KRaz illetve Maz537-es duó rántott be, na az nem semmi volt.

Bog Zoo (törölt) 2010.03.21. 20:46:55

Mázlista vagy Rájen, hoy ilyen helyen voltál! ;-) Bár lenne valaki pénzeszsák, aki megmetené őket..

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.03.21. 21:47:44

Ezt felhasználhatom majd?

m.blog.hu/sz/szirszarjaim/file/0319%20142.jpg

Pont ugyanilyen modellem van, és pont ugyanígy teher felépítmény nélkül :-(
Zsír ugyanígy néz ki, egy az egyben, és nem találtam ilyen fotót ahol csak a pőre alváz lenne a kabin mögött.

4smallwheels.blog.hu/2010/01/25/zil_131_orosz_gyartmany

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.03.21. 22:06:17

@Sam. Joe: Nekem kimaradt az élmény, "E", hehe...
@pittlaren: Ez a bontó, ahogy hallom, pont hogy sokat tesz a fennmaradókért. Szimpi.
@Bog Zoo: Csak félig mázli, a másik fele puszta elhatározás :)
@PeterBlau: Háhogyne, csak rajta!

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.03.23. 08:08:20

@Sam. Joe: Hát valami olyasmi, csak rám kell nézni :)

Flak 2010.03.26. 09:04:54

Hát én is voltam ott kb. 5 éve (a közelben lakom), de akkor még sok jó gép volt ott és nagyrészük ha jól láttam újonnan volt festve. Aztán 2 éve amikor arra jártam, a vasútállomáson pőrekocsikon ilyen teherautókat láttam tökéletes állapotban. Volt ott Csepel, GAZ, MAz, KRAZ stb. Még UAZ dzsipek is. Gondolom a javíát valaki megvette és elszállította, a "maradékot" pedig itthagyták. Elég megnézni ezt az oldalt és lehet találgatni vajon hová kerültek és vajon mekkora üzlet lehet ez az egész annak aki "protekciós":
www.tanksforsale.co.uk/Tanks_Trucks_Jeeps_for_sale.htm

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.03.26. 09:08:46

@Flak: Úgy láttam, a tulaj igen nagy Mercivel tolja civilben, kell többet mondjak? :) Az angol oldal egy része gyanúsan magyarországinak tűnik.
süti beállítások módosítása