Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Budapest retro :)

RÁJEN 2010.04.12. 12:00

A már említett eseménydús hétvégén még az is történt, hogy előkerült két régi fotó, illetve szerencsére sokkal több, de ez a kettő kívánkozott ide. Az elsőn én vagyok látható egy Moszkvics társaságában. Szerettem ezt az autót, strapabíró darab volt. Aztán faterommal átfestettük a garázsban, de mivel egy ronggyal néztük meg, hogy megszáradt-e már, el is rontottuk, aztán valahogy elfelejtődött a projekt. Anno 1980.

Az alábbi már teljesen más történet. Régebben említettem, hogy volt egy sárga kombi 1200-esünk, amit szintén nagyon szerettem. Valószínűleg a vonzódásom a kombik iránt ebből az időszakból ered. Elmondom, miért. Nyáron a balatoni nyaralót az őseim mindig kiadták németeknek zimmerfrei-ileg. Egy kedves család annyira szeretett nálunk, hogy többször is visszajöttek, részben talán azért, mert a két kislányuk közül a kisebbikkel (Simone volt a neve, még erre is emlékszem) nagyon jól kijöttünk. Az egyik nyaralás során felajánlottuk nekik, hogy megmutatjuk nekik a budapesti augusztus 20.-át, aminek a logisztikája az lett, hogy a felnőttek és a nagyobbik kislány a normális helyekre ültek a Ladában, mi kicsik pedig a csomagtartóba. Mondanom sem kell, nagyon élveztük. Bár sem a kislány nem beszélt magyarul, sem én németül, mégis jól megértettük egymást :)

Nemtom, ki a nő a képen, de a háttérben apám látható. 1982-ben készült a fotó.

Címkék: retro

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr731914131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2010.04.12. 16:25:01

82-ben pótféklámpa zsigán? Illetve kettő.
A csomiban utazás náluk is előfordult, csak éppen az autó Trabant Universal volt.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.04.12. 16:28:55

@pman: Bizony, annak is van sztorija. Hollandiából kaptuk őket "pakkban", apám egyből beüzemelte, tök jó volt, de nem sokkal később a rendőrök leszedették (kiköttették), merthogy veszélyes. WTF? Pár évvel később szinte kötelező lett :P
süti beállítások módosítása