Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

UgyanAZ, mégis más

RÁJEN 2010.06.04. 08:00

A legfrissebb Retroautók szerencsére megint egy terepjáró. Azért mondom, hogy szerencsére, mert szerintem eddig ezek sikerültek a legjobban, mind a Niva, mind a GAZ nagyon eltalált kisautó. Ezúttal pedig a sokunk számára jól ismert UAZ 469 került terítékre, és ez sem okozott csalódást. Igaziban is elfogadnám:

Autótörténelemmel most nem fárasztalak, a linken mindent megtaláltok, hála a lelkes posztoló maximalizmusának, katona pedig nem voltam, hogy most jól beszámolhassak a honvédségi UAZ-okhoz fűződő személyes tapasztalataimról, így jöhetnek egyből a képek az 1:43-as változatról, szokás szerint apám támogatásával:

Nagyon klassz! Nem tudok belekötni, tetszik a matt színe, a fekete felnik, hátul a pótkerék, a ponyva imitációja, minden. Olyan élethű az egész. És hát ugye pont ezt várjuk el egy ilyen kisautótól. Engem a hátsó lámpája sem zavar, amit itt-ott nehezményeztek, nem vagyok akkora szakbarbár, hogy ilyesmin kiakadjak.

Nem tudom, dolgoznak-e még Tihanyban a kék-sárga UAZ taxik, de sok-sok éve, amikor egyszer valami iskolai kirándulás alkalmával elvetődtünk arra, szájtátva csodáltuk a droszton a 8-10 UAZ-ból álló "flottát", amit persze a külföldi turisták is fotóztak, ahogy bírtak. Na, csak lett egy kis személyes vonatkozás! :) A következő számban Nagypolák lesz, remélem, hamarosan azt is bemutathatom. Addig is egy kis szórakozás, ahogy a litvánok szeretik:

Szép napot, bizony, megint péntek!

Címkék: retro

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr702055329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dancergee (törölt) 2010.06.04. 13:18:47

Badacsonyt szerettél volna írni?
Mert ott bizony megvannak a "taxik"
Nem gyenge tempóval döngetnek felfelé a dombra :)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.06.04. 13:23:23

@dancergee: Hát most elbizonytalanodtam. Szerintem 12 éves voltam, amikor ezeket láttam, így még az is lehet, hogy Badacsony volt. De Tihany rémlik. Ahol egyébként azóta kétszázszor voltam, és egyszer sem láttam őket, tehát esélyes, hogy a memóriám már nem a régi :)

Andrew0807 · http://matchboxmemories.hu 2010.06.05. 09:04:58

Nekem is rémlik Badacsony most hogy így írjátok.Nagyon tetszettek.De mi gyalog menünk fel végül.
süti beállítások módosítása