Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Supermirafiori

RÁJEN 2010.10.11. 10:11

Van az ebayen egy kiváló angol eladó, eddleston, akinek rendszeresen olyan cuccai vannak fenn, amiktől erősen beindul a nyálképzésem. A cuccainak a többségét 99 centes áron teszi fel, de valahogy mindig felkúsznak a licitek olyan magasságokig, amiket én már nem érek fel. „Viccből” licitáltam 1 fonttal egy IXO-nak látszó Altaya modellre nála, és az esélytelenek nyugalmával el is feledkeztem az egészről, amikor egyszer csak jött a jó hírt hozó e-mail, hogy bizony nyertem egy Seatot. Mondom, mit, hol, hogyan? Aztán a levelet elolvasva ugrott be, hogy tényleg én licitáltam, nem a gonosz ikertestvérem.

Hej, mondom, be kár, hogy nem szórtam nála még szét pár egyéb licitet is, de mindegy, ez jött össze, ennek kell örülni. Végül is majdnem Fiat 131-es, amely típust – sok hazai gyűjtőtársamhoz hasonlóan – különösen kedvelek. Kisebb méretben már megvolt, nem is olyan régen mutattam, most tehát íme ugyanaz 1:43-ban, spanyol rendőrségi festéssel. Illetve hazudok, mert ez bizony nem teljesen rendőr, hanem polgárőr, abból is forgalomirányító, már amennyire a nem létező spanyoltudásom alapján nagyjából következtetni tudok.

A kisautó egy remek kis műanyag állványon pihen, amely a típusjelzést is büszkén hirdeti, és van egy olyan érzésem, hogy ott is marad, ugyanis a rögzítőcsavar feje olyan kis háromágú csillagban végződik, mint a Mercedes-jel, tehát célszerszám híján – komolyabb roncsolás nélkül – leszedhetetlen. Mindegy, elvan ott, amúgy sem játéknak vettem. Gyönyörű a festése, szépek a kis kiegészítők, élethű az egész – különös tekintettel a kilincsekre és a szép felnikre. Hogy mondjak valami negatívumot is: a hátsó lámpákra nyomott feliratok egy kicsit ferdék lettek. De legalább vannak :)

Címkék: police

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr252347823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jewdi76 2010.10.11. 12:33:39

Ez egy spanyol újságsorozat egyik legszebb darabja. Nekem csak a R10-est sikerült a Pecsában beszereznem.
Ahhoz volt újság is, csak onnan tudom.
Asszem 5,99 EUR/db volt az eredeti ára, de ha megrendelted az egész sort, 4 db "civil" (utcai) 1/43-mast kaptál ajándékba.
Na majd ha mi is itt tartunk, az lesz szép világ.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.10.11. 17:21:43

@jewdi76: Aha, sohanapján. A börzéken mindig végignyálazom a kirakott Alfákat, amelyek szintén valami hasonló konstrukcióban jelentek meg, csak sok pénzt kérnek értük itt, az a baj... Ez így még belefért.

PMGabi 2010.10.11. 21:37:58

Gyönyörű ez a gép!
Vaterkán van még 2-3 hasonló, talán Seat 124es, nagyon tetszik! A PGC-s rencccám vajon melyik város, tartomány lehet?
Üdv!

Dorean 2010.10.12. 07:48:45

Gratu hozzá!

Pazar kis darab!
Ezek a háromszöges csavarok engem is kiborítanak. Ha lesz egy kis időm, akkor körbejárom a barkácsáruházakat, mert nem hiszem el, hogy nem lehet ilyen bitfejeket kapni. Ráadásul most egy FIAT 131 Abarth feljavítását tervezem, amit szintén ilyen csavarok tartanak össze. A talapzatról egy jó kombinált fogóval le lehet szedni az autót, ha ráfogsz a csavar peremére, de az autó szétszedése már reménytelen ezzel az eszközzel (illetve nem az, de inkább nem próbálom meg :D).
Ha azt vesszük, akkor még mindig jobb ez a háromszöges csavar, mint a Del Pradoknál a szegecselés.
Az Alfákat én is mindig megcsodálom a börzén, de ennyiben is marad a dolog.
Még egyszer gratu ehhez a szépséghez!
Irány a Panormama verzió!! :))

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.10.12. 08:47:48

@PMGabi: Örülök, h tetszik. A rendszámról fogalmam sincs...
@Dorean: Jaja. Én is egy Abarth felújítását tervezem, szerencsére üveggyöngyökért sikerült egy szerkezetileg teljesen ép, de amúgy teljesen lelakott 1:24-es Burago példányt szereznem, na ő lesz az alany.
süti beállítások módosítása