Merthogy a most bemutatásra következő UAZ 452 beceneve Buhanka, azaz Cipó. Műszakilag nem sokban különbözik a nem annyira régen már mutatott Uaz-tól, de megjelenésre mégis egészen más. Itt van egy elég rövid leírás a minimum négyféle kivitelben készült autóról, de ennél sokkal érdekesebb és olvasmányosabb az [origo] egy tavalyi cikke, olvassátok hát el jól!
A Retroautók sorozat legfrissebb darabja (a következő Warszawát tuti kihagyom) terepjáró lévén - már mondhatni, hagyományosan - kiválóan sikerült:
Nagyon tetszik a színe, a felnik és a lámpák. Amikor megvettem, a két tükör igencsak ki volt ficamodva, úgy-ahogy visszaegyenesítettem őket, de más említésre méltó hibát nem tapasztaltam. Külön jó pont jár a hátul és alul elhelyezett pótkerékért, nagyon kedves figyelmesség:
Túl sok személyes tapasztalatom nem fűződik e géperejű járműhöz, ugyanis nem voltam katona, de azt tudom, hogy a bátyámék az egyetem után ilyenekkel jártak mindenféle földmérési gyakorlatra, csak azok bordó-fehér színben pompáztak. Az autót egyébként még ma is gyártják, népszerűsége arrafelé szinte töretlen...
Utolsó kommentek