Hát ezt is megértük, december lett, nemsokára jön a Mikulás! Folytatom a bontatlan HW-modelljeim bemutatását, ugyanis a tegnapi poszt terjedelmét nem akartam a végtelenségig nyújtani. Szóval a témához tartozik még a két legújabb T-Hunt-om is, csak az újonnan érkezők kedvéért írom, hogy ez a jelölés a Hot Wheels kínálatában a Treasure Hunt-ot takarja, azaz a kincskeresős autókat, amelyek bizonyos feltuningolt jellemzőkkel bírnak a mainline, azaz mezei modellekkel szemben, ami lehet csak festés, gyakran eltérő felni, akár e kettő kombinációja, a T-Hunt felirat után pedig ha még megjelenik egy dollár-jel is ($), az maga a Paradicsom, ahhoz még szebb fényezés (többnyire metál) és gumikerék is jár. De az alábbiak "csak" simák, nem dollárosak:
Ha esetleg még emlékeztek, ilyen T-Hunt volt Christine is nem olyan régen, szintén egy bontatlan kisautókat bemutató posztban. A becsület kedvéért azért mutatok egy saját dollárost is, egy szép régi Mercury-t, amelyet csak a kiadás milyensége miatt vettem meg, magában nem kellett volna:
Bontatlan marad továbbá az összes Speed Machines gépem is, amelyek közül még csak a legújabbat, a Jaguart nem láttátok nálam, úgy mint XJ220:
Számomra a típus valamelyik régi Need for Speed játékban tűnt fel, de az igazat megvallva ott nem nagyon tetszett. Nem úgy ez, ugyanis a remekül eltalált festés és mintázat csodás kisautót eredményezett - hasonlóan a sorozat többi darabjához. Itt van közelebbről is:
Elölről itt, hátulról emitt. Ebből még kéne a McLaren is, amelyet pittlarennél már láthattunk, aztán egy darabig elég. Két kisebb alsorozatból jön most 2-2 kisautó, amelyek egyébként érintőlegesen már szerepeltek a blogon, de most készítettem pár jobb képet, így közelebbről is megnézhetők. Először két 2009-ben megjelent Military Rod, egy terepszínű Pontiac GTO és egy szegecses 'aknakereső' Camaro:
Ahogy írják is, a különlegességüket a speckó festés adja, bár a kisautók kerekei sem annyira hétköznapiak. Van valamiféle perverz vonzódásom a terepszínűre festett kis (és nagy-) autók iránt, így nem volt kérdés, hogy a GTO-nak jönnie kell, a Chevy emlékeim szerint csak azért kellett, hogy fajlagosan csökkentsem a szállítási költséget. De nem bántam meg azt sem, jópofa darab. Végül pedig két szentpatrikos-lóherés, szintén 2009-es kiadású Clover Car, egészen véletlenül megint egy GTO és egy Camaro, csak korábbi évjáratúak:
Ezek mindenhol rendes fémből vannak, nincs is gond a súlyukkal... A fényezésük is metálos, leginkább a HW Classic sorozat tagjaihoz tudnám hasonlítani őket, de a csomagolásuk sokkal díszesebb. Ezért is maradnak bontatlanok. Na, ennyit akartam most bliszteres HW-témában mondani, persze van még jó pár, de hirtelen ezeket találtam bemutatásra érdemesnek a tematikus hét keretében, aztán majd szép lassan biztos mutatom a többit is...
Utolsó kommentek