Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Rekord

RÁJEN 2011.01.07. 09:00

Konkrétan azóta vágyom egy Siku Opel Rekordra, amióta ezt a posztot olvastam. Túl sok pénzt viszont nem szántam rá. Egy kis ideig közben még birtokoltam egy Schuco változatot, amihez nagyon olcsón jutottam egyszer hozzá, de az végül valami csereügylet áldozata lett, mert nem találtam elég nagynak. De a jó öreg ebay kitartó böngészése ezúttal is eredménnyel járt, 11 euróért végre enyém lett a vágyott kisautó. Amely persze egy cseppet sem makulátlan, így az ára sem mondható olyan barátinak, cserébe megvan és működik mindene:

Az első szélvédő mondjuk nincs túl nagy formában, lehet, hogy valahogy újjá kéne varázsolni, erre az egyik kollégának úgyis van remek módszere, valami roncson majd kipróbálom, aztán ha beválik, ezen is alkalmazom. A "krómos" részekkel is kellene kezdenem valamit... Ilyen a belseje a dönthető első ülésekkel és a sportos kormánnyal:

Személyes tapasztalatom is van egyébként az autóval, ugyanis az ebben a posztban említett kedves német család feje (Manfred) egy ilyen Opel boldog tulajdonosa volt a nyolcvanas évek elején, és a balatoni vendégeskedésük során én bizony jó párszor bemásztam a kívül fehér, belül bordó, ráadásul bőrős Opelbe, valahogy sokkal jobban lenyűgözött, mint a Zsigánk. A kicsiről még annyit, hogy az ilyen korú (értsd: veterán) Siku modellekkel eddig többnyire csak képen találkoztam, illetve börzéken elvétve, de kézbe fogva, jól megnézegetve ez az első komolyabb tapasztalatom - és hát azt kell mondjam, képes teljesen elvarázsolni. Nem lennék meglepve, ha máskor is vennék ilyesmit... Itt van az igazi autó reklámfilmje:

Emmeg egy másik, ami hosszabb, bónusz szőkével a végén:

Közben meg péntek lett, jó hétvégét! Ja, el ne felejtsem, itt a román Rekord hátulja is:

Amindenjót!

Címkék: retro siku

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr492565270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dancergee · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2011.01.07. 11:00:07

Klassz kis gép.
Én a siku feliratos '80-ass évekbeli kerekesekkel vagyok így, hogy elvarázsolnak. Emlékszem anno forgattuk általános iskolában a katalógusokat, hogy ezis meg azis de jóü lenne ha meglenne...aztán nem lett meg :)
Látom azért apránként csak összeszedegeted amit összekell...Nagyon helyes :)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.01.07. 15:55:27

Hát Miki ezért őszintén irigyellek! Makulátlan, megvan mindene, ami hiányozni szokott - ülések és kormánykerék - és úgy tudom, hogy ez a ritkább fajta, aminek nem műanyagból vannak a lámpatestei. Az én régi, gyerekkori darabomat is el kéne küldeni a fényezőhöz, mert nagyon kedves a szívemnek.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.01.09. 09:30:28

@Dancergee: Elsősorban nekem is azok a kedvenceim, gyerekkoromban abból volt meg pár, és most is azokat pótoltam újra többnyire. Ez azonban teljesen más világ. Teljesen oda vagyok ezért.
@Sam. Joe: Ráadásul élőben a színe is kellemesebb. Szerintem egyébként úgy a jó, ahogy te csináltad: gyerekkori darab marad úgy, ahogy, és mellé ugyanaz (jó, majdnem ua.) hibátlan állapotban. Én a helyedben nem állnék neki átfesteni a régit...

jewdi76 2011.01.10. 14:56:08

Na, kezd hódítani a V szériás siku. Öröm nézni, és birtokolni. Én is beleszerettem, van is már pár darab.
Most gyűjtögetem hozzájuk a dobozokat.
süti beállítások módosítása