Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Honda-nap

RÁJEN 2011.03.01. 09:00

Annyira régen szerepelt erre a típus, hogy ideje volt már egy ilyennek. A Memories-on novemberben már látott két Maisto modell jelenti a fő apropóját a mai posztnak, de ha már lefotóztam őket, megmutatom a többit is. A hajtás után.

Kezdem tehát a két hatchback Honda Civic-kel:

Nem mondhatók ezek mifelénk túl gyakorinak, ennek megfelelően az embernek nagyon nyitva kell tartani a szemét, ha szeretne magának közülük. Az én példányaim az ebay segítségével kerültek Magyarországra, és ha minden jól megy, ezek már maradnak is. Szép, viszonylag részletes, élethű kisautókat készítettek a kínaiak, méretben és minden más tekintetben is abszolút pariban vannak a többi gyártó modelljeivel. Viszonylag könnyűek, ez talán az egyetlen gyenge pontjuk, de ez megbocsátható. Folytatom inkább ugyanennek a sedan változatával hasonlóan porschéhez, aki szintén ezt a Hot Wheels-t csapta a Maistók mellé:

Nagyon tetszik ez a szín, ez a mintázat, és ezek a felnik együtt ezzel a színnel és ezzel a mintázattal. Annak ellenére, hogy egy tyuningverdát készítettek el, nem estek óriási túlzásokba sem a küszöböket, sem a hátsó szárnyat tekintve, egyedül az első spoiler lehetett volna egy picit visszafogottabb, de annyi baj legyen. Most akkor vissza a Maistóhoz egy Accord erejéig:

Mára ez már igen keresett darabbá vált, így külön öröm, hogy fillérekért sikerült hozzájutnom. Nem friss beszerzés, megvan már egy darab ideje, csak eddig nem volt apropója a közzé tételnek. Rugózós példány, normálisan is gurul, de ezzel eddig nem sokat játszottak, és ha minden jól megy, akkor ez most már így is marad. Jöjjön megint egy Hot Wheels:

Ez egy számomra rendkívül pofás darab, ha jól emlékszem, itthoni beszerzés. A való életben annyira nem tetszik ez a generáció, de Type-R kivitelben nem mondanék rá nemet. Kicsiben annál inkább tetszik, a spoilerezést csak egy egészen kicsit lihegték túl, de nincs bajom ezzel, mivel Hot Wheels, ennyi belefér. Mint a következő:

Itt már azért jobban megvadultak a srácok, amikor a magyar utakon viszonylag ritka vendégnek számító modell kicsinyített mását elkészítették. A hátsó szárnyat szívesen felejteném, kis túlzással mobil óriásplakátnak is elmenne, az arany szín viszont jól illik az autóhoz - már amennyiben elfogadjuk az alapvetést, hogy az optikai tuning a lehető legritkább esetben jár együtt kifinomult ízléssel. Még Civic-vonalon maradva íme a változatosság kedvéért egy Matchbox, csak hogy senki ne sértődjön meg:

Ezt is láthattátok már a szomszédban. Jómagam nem vagyok annyira oda érte, annak ellenére, hogy ehhez is fűződik egy kis személyes élmény: amikor a régi Corollámat lecserélni terveztem, megnéztem egy ilyet is a szalonban. Kívülről nagyon kész voltam, tetszett. Beültem és - majdnem elsírtam magam. Az űr-design oké, az bejön, szépek voltak a fények, kényelmes minden, de a kidolgozás minősége teljesen elkeserített. Kis túlzással azt mondanám, hogy összeválogatták a leggusztustalanabb műanyagokat, lefújták mind olcsó kályhaezüsttel, majd belegózták őket a kormány mögé. És hát ugye a kormányra. Nem kellett, végül Jazz lett a dologból. Szóval csalódtam, így talán érthető, hogy a MB-verzióhoz sem tudok abszolút elfogulatlanul viszonyulni, ez van, az ember érzelmi lény. De azt elismerem, hogy MB-szinten rendben van, jól kidolgozott modellel van dolgunk. Végül következzen akkor egy S2000-es, de sajnos nem a szép Tomica-kivitel, hanem egy jóval gagyibb Maisto:

Igazából nem lenne vele semmi baj, ha valami normálisabb kerekeket kapott volna a kis roadster, de így sem gáz az összhatás. Nem rugózik, nem is gurul túl jól, de annak idején azért vettem meg, mert a való életben nagyon tetszik a típus. 10 év múlva talán már tudok ilyet venni igaziban is... Addig az új HW-változattal enyhítem a hiányát:

A Gulliverben lőttem ezt a pályaautót több új társával együtt, nemsokára azokat is mutatom. A színe lehetne visszafogottabb, de legalább harmonizáló kerekeket tettek alá, illetve kifestették a lámpákat. Gondolom, valami drifter:

És ha így van, akkor már a szín is maradhat :) A gyűjteményem darabjai közül most már minden Hondát megmutattam, de azért van még pár, ami kéne, pl. a Tomica vagy Johnny Lightning CR-X-et simán elfogadnám, mint például ezt... Sayonara!

Címkék: honda matchbox maisto hot wheels

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr792654161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2011.03.01. 09:25:48

Jó, tartalmas post lett ;-)
A 7gen HW Civic-ből majd szeretnék én is beszerezni egyet, illetve a 6gen Coupe-ból szerintem a legszebbet sikerült kifognod.
Az Accord feliratért kár.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.03.01. 09:36:33

@pman: Köszi, ez csak a látszat :) A 6. generációs nekem még ennél jobban bejönne mondjuk egy színben, de ez nem (mindig) kívánságműsor.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.03.01. 09:48:09

Szép összeállítás, remek! Gratz!

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2011.03.01. 18:25:48

A fehér HW Civic nagyon szép, tetszik! Matchboxból egy fehérrel szemeztem nemrég' erősen gondolkodom rajta. Asszem' a szerencsére bízom: ha pénteken még meglesz, elhozom. Ez a piros sem rossz, bár legjobban a 40. évfordulós kiadás tetszik ebből a modellből.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.03.01. 18:29:52

@pittlaren: A fehér MB nekem is tecc, az évfordulós sem rossz, de én már maradok tisztelettel ennél. Hajrá!

PMGabi 2011.03.01. 21:03:57

Wáááááááááááááááááá!
Ez kemény volt ez a cikk. Sokkot kaptam...
Nagyon tetszenek, kivétel nélkül mind! :)
Grat mindhez!
Az Alfákat és a DMC-t kézhez kaparintottad már?
Üdv!

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.03.01. 22:47:38

@PMGabi: Jól van, csak óvatosan, a mi korunkban már vigyázni kell az efféle izgalmakkal...! Az Alfák és a DMC is végül eljutott hozzám, hálás köszönet, előbbiek még a héten lesznek is itt.

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.03.02. 16:13:04

Mindig rájövök, hogy ne sok az a 86 mecsboksz...
Az összes jó, de nekem valamiért a tuning Civic tetszik alegjobban...

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.03.02. 16:15:44

@SomyTomy: Néha (portalanításkor) örülnék, ha csak annyi lenne.

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.03.02. 17:36:54

@RÁJEN: Msot épp én is gondban vagyok, mert elfogyott az üres hely abban a két dobozban, amiben tárolom őket.
süti beállítások módosítása