Ma a Peugeot 504 lesz a téma. Mindjárt két darab. Kezdem a kötelező körökkel: Sam. Joe már mutatott itt egy szépet, igaz, az övé kisebb, az enyémek 1:43-asok. Nekem sem ezek az elsők egyébként, errefelé kattintva láthatjátok, amit azóta már elkótyavetyéltem, de itt írtam, hogy azóta csere útján hozzájutottam egy áhított 504-eshez a Norev műhelyéből. Aztán 'A francia kapcsolat' címmel írt a típusról az [origo] is korábban, sőt a kétajtósról is született cikkük, nem mellesleg a totalcaron is téma mostanában a típus. Nem csoda persze, nekem is nagyon tetszik ez az autó. Fotóztam is párat Egyiptomban, egyéb személyes vonatkozás most nincs. Először jön akkor a Norev:
Kellemes, finom játék, valahol a nyúznivaló és a polcra állítandó között félúton, nálam természetesen a második kategóriába tartozik. El tudnám fogadni jobb színben is, de mivel csere útján jutottam hozzá, sok lehetőségem nem volt - a cserével persze így is elégedett vagyok. Mint látható, az ajtók nem nyílnak, cserébe jól betekinthetünk a motortérbe, ez is valami. Igazi rugózása nincs, annyit mozog le-fel, már amennyit a tengelyek rugalmassága enged. Hasonlóan a most következő Solido kisautóhoz, ami viszont már kevesebb ajtóval bír:
Érdekes módon ez is csere volt, ezt a Samarát adtam érte - és ezt sem bántam meg. Oké, ez sem nevezhető makulátlannak, de nagyon jól adja vissza az igazi kecsesen dinamikus formáját, ami ugye inkább olasz, mint francia. Itt egy szép kép az igaziról:
Na minden jót, mindjárt péntek, és mindjárt 2012!
Utolsó kommentek