Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Az utolsó kihívás

RÁJEN 2012.03.12. 10:00

Nem mondhatom, hogy fájó volt a normális kerekű MB Dodge Challenger hiánya a MB-sorból, de mindenképp megelégedéssel tölt el, hogy sikerült kipipálni. Ahogy arról korábban írtam, gyerekkoromban a Revin' Rebel volt meg, amelyet aztán sikeresen pótoltam később, most pedig meglett ez a mezei is, aminek a kék változatára már nem is vágyom. A valaha elkészült sok színváltozat közül viszonylag kevés olyan van, ami jól is néz ki, ezekből viszont a teljes sort nem egy nagy kihívás összeszedni. Joe és írt a típusról, és azt kell mondjam, egyetértek abban, hogy a MB nem túl hűen mintázta meg a valódit, viszont azt nem ismerve annak idején ez egy cseppet sem zavart, szerettem ezt a kisautót:

Ez sem rugózik. Nem is gurul túlzottan jól. A belseje sem valami nagy truváj. Kívül is kicsit kopott. De mégis hordozza azokat az ódon Superfast-erényeket, amikre Joe és Pittlaren is oly gyakran hivatkozik. Olyan masszív, olyan kézbe való, olyan játszani való...! Visszatérve az élet(nem)hűségre: a kisautó eleje jól idézi az igazi hűtőrácsát, hátulról is felismerhető, de valahogy mégsem áll össze igazán a kép. A Hot Wheels ezt ügyesebben megoldotta, de mint mondtam, az érzelmi tényező abszolút feledteti ezt a hiányosságot. (Itt jegyezném meg, hogy végre a saját kisgépemmel is sikerült olyan képeket készítenem, amin a piros szín valóban pirosnak néz ki, ráadásul mindenféle utómunka nélkül! De büszke vagyok magamra...) Egy időre azonban most elég a Kihívókból, legközelebb akkor lesz majd megint terítéken a név, ha sikerül olcsón jó állapotú Siku űrrepülő-szállítót szerválnom ;)

A minden jót!

Címkék: matchbox muscle

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr994214404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása