Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Amerikából jöttem 3.

RÁJEN 2011.02.23. 09:00

Jó, nem a cowboy-ok fővárosáról, illetve nem is Kansasról fogok írni, a bevezető kép mindössze azért lett ez, mert Dodge-okról lesz szó, no nem sokról (ráadásul pittlaren is ellőtte már ezt a poszt-címet korábban, de ez csak utólag ugrott be, amikor már nem volt kedvem új felütést kitalálni). És nem is túl részletesen, mert mindkettő csupán kiegészítés, ugyanis Challenger is volt már itt, illetve Dakota is. Előbbiből nagy nehezen sikerült "visszaszereznem" a gyerekkoromban is megvolt narancs színű és kék tetejű, tehát talán legelterjedtebb színváltozatot, a platósból pedig a viszonylag ritkább, Scrapyard ötöspakkból származó roncstelepi munkagépet, amiről azt írtam a linkelt posztban, hogy nem fogom (újra) megvenni, aztán tessék. Nézzétek:

A Revin Rebel feliratot viselő Challenger-t láthattátok egyébként már a poszt elején is említett pittlarennél, és persze Sam. Joe-nál is, naná, hiszen valahol mindannyian az ő kalapjából bújtunk elő... Így többet nem is írok egyikről sem. Cserébe a hajtás után mutatok még két Dodge-ot!

Dodge Charger rendőrautóból sosem elég, kiáltottam, amikor ezt is megvettem. A Louisiana harmadik legnagyobb városának színeiben "pompázó" rendőrautóról sok mondanivalóm nem maradt, csak ismételném magam, miszerint ez egy igen jól eltalált modell, még ha az első lámpák furcsán is hatnak így patyolat-fehéren. A morcos fekete kerekek azonban feledtetik ezt a kis hiányosságot. Festés tekintetében ehelyett inkább ajánlom szíves figyelmetekbe a Jungle Crawler (ami ugye minden bizonnyal egy Dodge WC) egy újabb variációját:

Itt már nem fukarkodtak a színekkel, bár megjegyzem, a hátsó lámpákra itt sem jutott (sőt ahhoz még a Lesney Edition sem elég jó), kárpótlásul viszont eltérően festették a kisautó két oldalát, ami mindig külön öröm. Na, ennyi voltam mára, gyertek holnap is, jó munkát!

Címkék: matchbox muscle

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr362647164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.02.23. 09:51:35

A tarka Dodge nagyon tetszik, a Jungle Crawlert nem igazán érzem. Olyan mint azok a kínai cuccok, amit fordítógéppel fordítanak és mindenféle hülyeség rájuk kerül.

vizlepcso.blogspot.com/2006/06/tajvani-krnikk-kpriport-iii.html

"naná, hiszen valahol mindannyian az ő kalapjából bújtunk elő..."

Na, ezt kinyomtatom és bekereteztetem, aztán kiteszem a falra!

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2011.02.26. 12:08:14

A Dodge Dakota nálam is listás, nagyon tetszik! Challanger-ből nekem legjobban a macau-i sárga, fekete tetős tetszik leginkább, bár ez is megvan, amit mutatsz. Most láttam a zsibin, egy világoskéket, egy Racing Actions pakkban. JC-t meg már nagyon várom, de nálunk, a végeken még se híre, se hamva...

A "kalapos" dolog abszolút helytálló, de ha ezt a hozzátartozók is megneszelik, jó lesz, ha Joe csatlakozik egy tanúvédelmi programhoz :-)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.02.26. 17:08:15

@Sam. Joe: Hájjal kenegetlek :)
@pittlaren: Nekem pont az a citrom a legkevésbé bejvős, de ez így jó, szar lenne, ha mindannyiunknak csak ugyanazok tetszenének. JC-ből megint láttam egy friss színt, nem lesz ez így jó...

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2011.02.26. 17:38:15

@RÁJEN: Jaja, színigaz....

Milyen színt? Csak nem feketét?

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.02.28. 09:17:59

@pittlaren: Aha, fekete-sárga csíkkal az oldalán. Tetszetős.
süti beállítások módosítása