Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Újra 1957!

RÁJEN 2012.03.30. 08:00

A Bel Air címet viselő posztban jó régen írtam (de inkább a kommentek közt), hogy gyerekkoromban megvolt a Matchbox 1957-es Chevy, és majd egyszer biztos meglesz újra. Naná, hogy meglett. Nem mostanában, az igaz, de csak most jutottam oda, hogy lefotózzam, feldolgozzam. Ja, nem, feldolgozni nem kell, ez ugyanis a csúcsragadozó vadászterülete, ahova én nem szívesen merészkednék, hiányzik a kellő terepismeret :) Ilyen az enyém is, csak kevésbé ritka színben pompázik, pont abban, amit Joe nem tárgyalt:

Abból, hogy mikori ez a kisautó, és hogy milyen sokat látok belőle időnként feltűnni a vaterán, azt gondolom, ez a MB sokunknak megvolt gyerekként. A harsány lángolás és a szép krómozott blokkot felfedő motorháztető gondoskodott a lenyűgöző játékélményről, ezek egy gyereknek egészen biztosan bejönnek. A nyitható cuccok még nekem is, a túl vad festés már kevésbé, de e darab esetében nem volt kérdés, hogy nekem pont ez a színvariáció kellett, nem másik. És úgy lett meg, hogy jó két éve régen szerváltam azt a pufimatricás hármas pakkot, amelyben ez volt az egyik. A csomagolás azonban nem volt a toppon, és szerencsémre a három közül pünkt a Chevy-nél volt úgy kiszakadva, hogy a kisautót kiügyeskedhettem belőle, majd a helyére ügyeskedhettem valami mást, ami megvolt duplán. Az igazat megvallva már nem is emlékszem, mire cseréltem ki. És úgy adtam el a börzén az egész cuccot, hogy ez az apró csere senkit nem zavart.

Hát kábé ennyit akartam erről mondani. Végrepéntek.

Címkék: retro matchbox

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr194292328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2012.03.30. 09:24:59

Valóban elég gyakori darab, természetesen nekem is volt belőle, egyenesen kettő.

Kinézetre tetszett is, de pont a nyitható motorháztető miatt nem jött be annyira. Ugyanis nem rögzül, kicsit rosszul illeszkedik, picit lötyögős. Sokkal jobban szerettem a zsanérosan, "rugósan" nyíló részeket.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.03.30. 09:32:03

@Leadfoot: Hát igen, ez is egy szempont, de ha jól emlékszem, ez engem akkoriban nem (sem) zavart. Ez ilyen, és már akkor is ilyennek fogadtam el. A pizza-kormány sem zavart ;)
süti beállítások módosítása