Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (79) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (181) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (166) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Civilizált Mercury

RÁJEN 2012.10.17. 08:00

DSCF9331.JPGNem túl régen írtam a rendőrségi Mercury kapcsán, hogy a civil verzió még hiányzik. Nos, már nem. A rendőrön túladtam a legutóbbit megelőző börzén, és ha nem tévedek, Sam. Joe fogadta be, viszont most vasárnap helyette beszereztem azt a zöldet, amelyik mindig is nagyon tetszett - kiskutyástul, mindenestül. Igen, ennek a csomagtartójából két blöki figyel kifelé egykedvű faarccal műanyagarccal, és én ezt nagyon bírom, amint erről már írtam korábban is. Vékony kerekek, shrekalmazöld-metál fényezés, világos bézs belső, minden, ahogy kell:

DSCF9325.JPGDSCF9326.JPGDSCF9329.JPGDSCF9327.JPGDSCF9328.JPG2500 magyar forintba került, ami természetesen nem kevés, normális helyen pont öt darab kortárs MB ára, de úgy voltam vele, hogy ha már csak egy darab autót veszek a börzén, akkor az legyen kövér. Márpedig ez az. Jó, doboz nem járt hozzá, de nálam ez nem szokott problémát jelenteni... Örülök ennek az autónak, és ha nem jön közbe semmilyen kellemetlen körülmény, nem is tervezek megszabadulni tőle. Szemeztem még erősen az eladó egy másik portékájával, ami egy hasonlóan szép állapotú Kennel Truck volt kenel nélkül, de végül erős voltam, maradtam az A-tervnél.

Mellesleg így maradt pénzem egy zsír új gyújtótrafó megvásárlására és beszereltetésére a Golfba, mert egy jó ideje gyakran dadogott, torpant az autó, aminek véget kellett vetni. Remélem, nem az osztófej jeladója szart be, mert az volt a szerelővel a másik tippünk, de computer híján ezt nem nagyon lehetett megállapítani. A trafóra szavaztam, mert annak idején, amikor a Clio produkált hasonló tüneteket, a trafó cseréje hozta el az üdvözülést...

A másik dolog, amiért megérte kimenni, hogy ismét találkoztam pár jó pajtival...

Címkék: matchbox

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr584847735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dennisthemenace 2012.12.01. 07:50:38

Neke anno volt egy feher, ket kek villogoval a tetejen, annak mintha bolyak lettek volna a csomagtartojaban..

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.12.01. 09:05:20

@dennisthemenace: Igen, az szerepel az első linken a szövegben az 'írtam' szó alatt. Az is egy szép darab.
süti beállítások módosítása