Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Kukaszökevények 2

RÁJEN 2012.11.22. 08:00

1982_toyota_hilux1_s.jpgA keddi poszt ismétlése folytatása következi. A mai delikvens is piros, viszont más ligában játszik, minden tekintetben. Ja, nem, a beszerzési ár tekintetében ikertesók. Ez már Guisval, és nem Tomica, viszont egy japán típus, a Toyota Hi-lux adta a mintát a spanyol gyártónak. Az Indiana felirat a kisautó oldalán így akár megtévesztő is lehetne, de ha az amerikai piacon elért sikerekre utal, akkor oké. Jó nagy (MB-os hatású) kerekeket kapott és olyan vastag bukócsöveket a platóra, amilyeneket én még nem is láttam:

DSCF9527.JPGDSCF9528.JPGDSCF9531.JPGDSCF9529.JPGDSCF9530.JPGA vastag (egyébként természetesen műanyag) csövek ellenére nem túl robusztus a kisautó, de játékra nyilván teljesen alkalmas. Ez nem rugózik, nem is nyílik semmije, cserébe viszont egy olyan típus, amit szeretek - a Majorette-verziókat is ezért gyűjtöttem be korábban. Érdekes ötlet rajta, hogy három lámpa került a bukócsőre, eddig ilyesmit inkább csak páros kiosztásban láthattunk, illetve hátul a lökös alatti fém rögzítőfülek a piros színnek köszönhetően simán elmennének hátsó ködlámpákként... A piros szín egyébként köszöni, nagyjából megvan, az ezüstös dekorációt azonban jobban megviselték az évek, az itt-ott már fel is adta. De, ahogy a keddi Ferkónál is írtam, összességében tök oké. Az igazi Toyota pickup amerikai népszerűségéhez még egy adalék:

BTTF Toyota dealer.jpgBTTF Toyota.jpgEmlékszünk, ugye? Hill Valley Toyota-kereskedőjét hívták Statlernek, Marty McFly 1985-ös verdája innen származott.  1985A-ban, azaz a Biff-féle alternatív 1985-ben egy könyvesbolt székelt a helyén, ha nem tudtátok volna. Egyébként ha megnézitek, a kisautó inkább Marty autójára hasonlít, nem a posztot felvezető képen szereplőre, ugyanis annak más a motorházteteje, más a kerékív, emennek pedig ugyanolyan. A felső képen viszont a legrövidebb kabin látható, hogy valami stimmeljen - a színén kívül. Ja, és még valami, főleg ha már az ilyen platós kisteherautóknál tartunk: nemrég mutattam a hosszú idő után újra beszerzett oroszlános Fordot, na ennek lőttem egy másodpéldányát, igaz, kupola és vadállat nélkül, de közel olyan szép állapotban, szintén a párszázas akció keretében:

DSCF9553.JPGDSCF9532.JPGDSCF9533.JPGDSCF9536.JPGElég jó, nem? (Holnap pedig faterom szülinapozik!)

Címkék: matchbox guisval

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr774903438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2012.11.23. 19:10:59

Remek darab, nagyon tetszik! Tényleg "matchboxos" a kerek, az Open Back truck és társaira hajazó módon. Mi több, szerintem a '80-as évek Majo terepjárói is visszaköszönnek, jó vétel volt.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2013.06.10. 17:50:06

@pittlaren: Köszi, szerintem is. De már a HW-verzió is megvan, a börzén lőttem, jófajta, majd mutatom!
süti beállítások módosítása