Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (79) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (181) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (166) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

További járműveim státusza

RÁJEN 2013.07.19. 08:00

Ha már olyan szép részletesen leírtam a Ventót, elmesélem azt is gyorsan, mi van a kismocival és az utánfutóval: az előbbi kiválóan működik továbbra is, nagyon megkedveltem, ráadásul még másfél hónap, és benzinben visszajön az ára, legalábbis így számolgattam. 2 és fél lityi körül fogyaszt, ha tolom neki, akkor talán egy kicsit többet, és egyszer már olajat is kellett neki utántöltenem. Vettem egy normális (értsd: full face) bukósisakot is a vaterán hozzá, használtat persze, de nagyon klassz, benne van az E-jel, meg szellőzik, minden - ráadásul sárga, szóval megy a motorhoz. A szabiról visszatérve sajnos azt tapasztaltam, hogy az aksi 2 és fél hét állás után lemerült, de egy éjszaka alatt sikerült feltölteni, most már újra minden kerek, robogok megint...

buko.jpgÉs a Skif: igen, megvan még! Továbbra sem tettem le arról, hogy az autóra előbb-utóbb vonóhorog kerül, és akkor újra utánfutózhatok. A parkolóállvány elkészítése óta nemigen nyúltam azonban hozzá, de a Balcsira történő indulás előtt ki kellett vennem belőle egy kis utazóágyat és hát erősen elrontotta a virágos jókedvem, hogy nem csak hogy beázott, hanem jól be is penészedett a belseje. Hja kérem, az ezt megelőző vidám évtizedeket garázsban töltötte, új neki a ridegtartás... Mutatom:

IMAG1125s.jpg

Persze nem pánikoltam, kempingezni ezzel úgysem terveztem, így elkezdtem a menthetetlen darabokat lebontani, a menthetőkhöz pedig vettem penészölő spricnit lekezelés céljából. A bontás az oldalsó és hátsó panelek leszedésével kezdődött:

IMAG1127s.jpgAztán jött a belső-felső elem, amely igazándiból kettő. Az oldalsókat csak lassú, ezeket viszont nehéz is volt leszedni, mert nem igazán tudtam sehova jól megtámaszkodni, hogy beérjek a középső csavarokig. Végül azért csak lejöttek, de az utolsó csavart el kellett csalnom, fizikai erőfölényemet kihasználva letéptem:

IMAG1130s.jpgÉs akkor derült ki számomra, hogy felette milyen klassz kis deszkamerevítések vannak - ami jogos is, hiszem normális használatban a Skif tetejét hátrafelé kihajtva kapjuk meg az ágyat, oda kell a merevítés, ez nem vitás. Nekem viszont nem annyira, de mivel ezeket nem ette meg a penész, maradtak a helyükön. De befújtam ezeket is rendesen (közben sajnálatosan tönkre téve az egyik kedvenc Weyland-Yutani mintás barna pólómat), így most félig felnyitva szellőzik az utánfutó. Tervezek rá hátra-oldalra szellőzőket telepíteni, ha minden igaz, most hétvégén. Minden jót!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr825406824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2013.07.19. 11:24:29

Friss update: tegnap defektet kaptam, de hogy bonyolultabb legyen, a hátsó keréken. Ma reggel KawaSzati orvosolta a problémát, de nem nagyon biztatott, a felni elég ergya, rozsdás belül is, semmi garancia nincs, hogy nem lesz egy újabb négy nap múlva. Az egész mutatványban egyébként az a bonyolult, hogy a kerék levételéhez előbb le kell bontani a kipufogót is, ami nem egy vidám dolog egy ilyen összetömörített járgánynál. De túl vagyunk rajta.
süti beállítások módosítása