Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

3 hónap próbaidő

RÁJEN 2013.09.01. 10:00

barack.jpgLejárt. Mármint a kismotoré, pont ma. Elsősorban ugye (sőt gyakorlatilag kizárólag) a közlekedési költségeket csökkentendő vettem, de ehhez az kellett, hogy legalább az első 3 hónap alatt ne essen ki alólam. És nem esett, a legnagyobb, de egyben egyetlen problémám vele egy defekt volt. Ja, és egyszer le is merült benne az elem, de ezt írtam anno. Szóval innentől ingyen volt. Amióta drága benzint tankolok bele, úgy megy, mint az állat, elindulásnál konkrétan előre kell dőlnöm, hogy ne ágaskodjon fel, autónál soha korábban nem tapasztaltam ekkora különbséget. Hiába, a kétütem az kétütem... Akkor szoktam egyébként tankolni bele, amikor eléri a mutató az EMPTY rovátka tetejét, de tudom, mert próbáltam, hogy a mutatót a következő napon még bőven le lehet vinni negatívba is. Sima esetben kicsit több, mint 2 liter megy bele, határesetben pedig kicsit több, mint 2.5, szóval még a százas benyából sem több a teletank, mint 1200-1300 forint. Ami, ahogy írtam, olyan 5 napi munkába járásra jó, de ugye becsúszik néha egy-egy Tesco, gyógyszertár, belváros, Újbuda ilyen-olyan ügyekből kifolyólag, szóval azért nem teljesen igaz, hogy csak heti egyszer kell tankolnom. Kényelem: hát az nincs. Illetve inkább árnyalom, mert normális úton teljesen elviselhető, az én rokkant hátammal is ki lehet bírni rajta fél-háromnegyed órát, de mondjuk a Hungária körút, az Árpád-híd kész kínszenvedés, a szemét villamossínekkel nehezített kereszteződésekről nem is beszélve! (Természetesen munkába menet ezekből mind jut.) Na igen, az első kerekek csak nyolcasak, és a hátsó is csak tízes. Mármint átmérőre, collban. Mint a csodás fotón láthatjátok, sem az index-búrákat nem pótoltam, sem a ronda sárga színén nem változtattam, sőt inkább hozzáöltözöm :) Utóbbira egy art director kollégám azt tanácsolta, csak a két Yamaha-feliratot cseréljem Nesquik-re és kész is a bulimotor. Jut eszembe, csak hogy több pozitívumot mondjak, az mindenképp a moci erénye, hogy mindenki arcára képest mosolyt csalni, legyen az motoros vagy gyalog - egyszerűen aki meglátja, meghallja, nem tudja nem kiröhögni, hogy ilyesmivel még valaki képes közlekedni... Én nagyon megszerettem, bár tény, hogy vigyázni kell az autósokkal, pedig még nem is vagyok az a sorok között cikázó. És az esővel, hogy az lehetőleg ne essen. Vagy essen máshol. Mert ezen nem csak úgy simán megázik az ember, hanem konkrétan szarrá ázik. De lehet, hogy csak be kéne szereznem egy esőkabátot. Természetesen sárgát ;)

Címkék: retro

6 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr165482284

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Próbaidő meghosszabbítása 2019.05.11. 19:54:08

A munkaviszonyban a felek sokszor alkalmazzák a próbaidőt, mert így mind a munkavállaló, mind a munkáltató meggyőződhet-e arról, hogy munkaviszonytól azt kapja-e, amit várt. A hatályos szabályok szerint a Munka Törvénykönyve (Mt.) alapján a próbaidő ho…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2013.09.01. 12:36:36

"Amióta drága benzint tankolok bele, úgy megy, mint az állat, elindulásnál konkrétan előre kell dőlnöm, hogy ne ágaskodjon fel, autónál soha korábban nem tapasztaltam ekkora különbséget."

Elképzeltem, hogy előre dőlsz a verdában, hogy ne álljon a hátsó kerekeire - főleg a fronthajtású. 8-) (Igen, tudom! Nem ezt írtad, de vicces.)

A szín jó, mert:
1. Lopásvédelem.
2. Jobban látszol.
3. Tényleg vigyorogni kell tőle.

A Nesquick-et meg csak azért nem csinálnám meg, mert akkor még rákivánnak és elviszik. Bár pár perc Photoshop ügyködés után kinyerhető Nesslow felirat... ;-)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2013.09.01. 17:50:02

@Sam. Joe: :) Amúgy ez nem az én hétvégém, mert a Ventón elromlott a fék, továbbá lemerült az aksi, de annyira, hogy a feltöltés után is holt maradt, tehát csere, de ez még nem minden, ugyanis ma délután el kellett volna mennem a II. kerületbe, no, mondom, nem baj, mert a jubiláló kismoci majd elvisz. Hát el is vitt az Árpád-híd közepéig, ahol egy nagy csattanás közepette megállt. Nem mondom, jó séta volt vissza a Kikáig, amivel szemben van egy robogószerviz, ott hagytam, majd meglátjuk, mi lesz vele. Kis családunk jelenleg csak működésképtelen géperejű járművekkel rendelkezik...

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2013.09.02. 10:42:25

Ezek nem túl jó hírek ;-(
Nekem elvileg holnap délután lesz kész a Passat.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2013.09.03. 14:42:27

@Sam. Joe: Köszi.
@mbx porsche: Hát, néha pofoz az élet, de már látszik a fény az alagút végén, az autóba vettem egy új aksit, ma este be is teszem, a motort pedig megjavították, valami trafó ment ki benne, de már jó, reggel hozom el. Összesen egy 20-as volt így ez a kis kettős mutatvány...

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2013.09.03. 23:00:29

Egy ideig Suzuki Eko-val jártam, így nem lettem motoros rendőr, elvesztettem az illúzióimat :)

Amúgy átérzem a gondjaidat, nem gondolkodtál még azon, hogy amolyan Csoki bácsi stílusban nyomasd, á la Üvegtigris? :-)
süti beállítások módosítása