Elég jól mutat nagyban és kicsiben is, utóbbi főleg az 510-es mellett. A HW szerintem ezzel a JNC-s együttműködéssel nagyon jót tett a magamfajta gyűjtőkkel, ebbe se igen tudok (ésvagy akarok) belekötni. Páran már rá is mozdultak, gondolom, itthon is lesz néhány vagány átalakítás hamarosan. Az enyészeté lett blisztert egy kicsit pedig sajnálom, nagyon jó rajta a grafika.
Egyébként tudjátok (ésvagy érdekel), honnan ered a "Nem most jöttem a 6:20-assal" szólás? Régen Budapestre többnyire a fizikai munkások jártak be a 6:20-as vonattal a környező (vagy adott esetben távolabbi) településekről, akiket az irodai dolgozók természetesen lenéztek, így aki jelezte, hogy nem ezzel érkezett, arra utalt, hogy ugyan ne nézzék már tudatlannak, ő nem tartozik az ilyen egyszerű ingázók közé...
A rend kedvéért egy gyors összefoglalás a Datsun 620-ról: 1972 februárjában mutatták be az 520-as utódjaként, és 1979-ig gyártották. 1977-ben hozzácsapták a kínálathoz a hosszított fülkéjű King Cab verziót, pár piacon pedig négy ajtóval is árulták, Crew Cab néven. Volt zárt változata is (igaz, csak Japánban), de de tengelytávra is lehetett választani hosszabbat és rövidebbet. A 77 lóerős, ún. J15 nevű benzinmotor volt a legelterjedtebb választás, de később 2.2-es dízelt is lehetett választani, illetve erősebb benzinmotorokat is. A 620-ast világszerte megbízhatósága és strapabírása miatt szerették, Amerikában sok nagyobb, helyi gyártású konkurensét meg tudta így verni. Lényegében ennyit szerettem volna elmondani most, további szép napot, és jó munkát kívánok! ;)
Utolsó kommentek