Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Volvo 760 (Matchbox)

RÁJEN 2013.11.25. 08:00

volvo-760-1s.jpgSzerintem teljesen rendben van, hogy már megint egy Volvo következik... Sőt az lenne az igazi, ha tényleg minden héten be tudnék számolni egy újabb Volvo-vásárlásról, de sajnos nem ez a helyzet. Bár nemrég erősen rákívántam egy igazira, konkrétabban egy klassz 240-esre, de mire legalább annyira megérett a gondolat, hogy megnézzem a meghirdetett darabot személyesen is, már el is adták. Nem csoda persze, 2 kilóért tettek fel egy 2.4-es dízelt viszonylag hibátlan kasznival, nem volt kérdés, hogy gyorsan elmegy. Tulajdonképpen ezzel a darabbal kárpótoltam magam, mert eleddig a gyűjteményemben csak egy újrafestett ezüst példány volt, ami, lássuk be, tarthatatlan állapot volt:

IMG_1800.JPGIMG_1803.JPGIMG_1804.JPGIMG_1809.JPGTeljesen korrekt darab a Matchboxtól, teljesen eltúlzott méretű hátsó feliratokkal. Vagy csak túltengett a büszkeség. Lehet is mire, hiszen ez a modell volt a svéd autógyár egyik legnagyobb sikere személyautó-fronton, és ha megnézzük a Népítélet 7.14-es átlagát, mondhatjuk, talán nem véletlenül. Jó, a kettes sorozat két tizeddel jobban szerepel a listán, de ott már talán erősebb az elfogultsági faktor, amit abszolút meg tudok érteni ;) Érdemes egyébként ezt az ítéletet elolvasni, én jól szórakoztam rajta. Vissza a kicsire: mindenhol fém, ajtók nyílnak, első lámpák festettek, a kerekeken pedig ott van mind a 8 dot, ennél több nem is kell. A bordó szín nem kedvencem (ezt már írtam több helyen is), de ennek a csatahajónak jól áll, és a színhez jól passzol a fekete belső rész, amelyet szépen megcsináltak (most veszem észre, pont a bevezető kép inverze ez a kisautó!). Ezt a példányt én magam szabadítottam ki a bontatlan csomagolásából, így az állapotát nem érheti szó, az áráról meg annyit, hogy nem volt drágább, mint egy mostani Matchbox a Tescóban ;)

volvo-760-2s.jpgKöszönöm a figyelmet, hasonló Volvóért Sikuban ide kattintsatok - egyelőre ;)

Címkék: volvo matchbox

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr465626852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amenta 2013.11.25. 14:33:49

Cáááá Ugyanilyenem van, ugyanilyen színben!

Ellenben brutálisan viseltes állapotban. Még annó az általános iskolából hozta haza bátyám, ott találták, aztán a srácok izomból küldték végig a folyosón, úgy hogy a fal kicsit megpofozgatta. Ehhez képest csak az első lökhárítója esett le később, meg az ajtóhatároló pöcök hiányzik. Még kicsiben is bivalyerős. :D

De sajnos előjött belőlem a nyelvtannáci, emellett nem tudok elmenni szó nélkül, mert nagyon bántsa a fülem: "Sőt az lenne az igazi, ha tényleg minden héten be tudnák számolni..." Egyes szám első személyben tudnék. A tudnák az többes szám harmadik személy. (amennyiben csak elgépelés akkor nemszóóttam :) ) Okoskodás OFF.

BalázsK · www.balazsmakett.blogspot.hu 2013.11.25. 15:38:11

@amenta: nem tudom ismered-e a Youtube-on a Dancsó Péter által alakított "chxysw2:)64" nevezetű vloggert? Na ő szokott így beszélni a videoiban(persze direkt mert az egy paródia) na nem is szaporítaném a szót, ;)))
ON

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2013.11.25. 15:46:29

@amenta: @BalázsK: Ezt nem nyelvtani kérdés, hanem elütési: nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de nekem egymás mellett van az é és az á betű a klaviatúrán, mellément, ennyi. És köszi, javítom.

amenta 2013.11.25. 15:53:41

@RÁJEN: AKkor nem szóltam. :D

Viszont rengeteg embert hallok élőszóban is így beszélni, és nagyon zavaró. Az éá nálam is egymás mellett van még. :)
süti beállítások módosítása